الولد البنوتى و مطلبات المجتمع - الزواج

شخصي
جنسانية

أنا بنوتى بكل مشاعرى وأحاسيسى
بموت فى لبس الحريمى وأتدلع وأنا مع نفسى
اسمى جى جى
بقيت مش بقدر أعيش من غير البنت اللى جوايا
وحاسة انها مش هتفارقنى خالص
ومع كده فانا مش بحب العلاقة مع الشباب
لكن دورت كتير على بنت تتفهم أنى بنوتى
وتحب انها تبقى على علاقة
تتطور العلاقة دى للجواز
حياتى كلها معاها بنت
تنادينى باسم بنت
ابقى لابسة حريمى فى البيت على طول
اتزوق ليها كل يوم
انتظرها وهى راجعة من بره
انا بعرف انيك عادى
بس لاقية نفسى اكتر مع جى جى البنوتى
بنيك يعنى لو البنت اللى حبينا نرتبط
طلبت يبقى فى اولاد فده سهل
انا بجد فى حيرة من امرى
فى حد هنا ليه نفس مشكلتى؟
وهل فى بنات ممكن تتقبل تتجوز بشاب بنوتى ؟
تعيش معاه وكأنها عايشة تماما مع بنت زيها؟
بملابس حريمى تماما وميكب أب وكل حاجة
مع الإهتمام الكامل بجسمى وكريمات وتكبير الثدى وكل حاجة
ارجوكم ساعدونى
فى شباب كده زيى؟
فى بنات ممكن تقبل كده؟

اكيد في كتير انا شخصيا لوبعد الشر فكرت اتجوز يسعدنى اوى انه يكون زيك لانك هتكون تعويض عن المثلية
يعنى خليط بين الانوثة والذكورة وتعيش حياتك الذى تتمناها وتستمتع مع الانثى التى تشعر انها مع انثى
مثلها بحب وعشق
ومنى لك ملحوظة على جملة الممارسة انها بغيضة بيننا وبدل ما تقول ؟؟؟ تقول ممارسه لترتقى
بحديثك ونتقبله بصدر رحب مع رومانسيتك الجميلة مع تحياتى حببتى جى جى

مع تنوع الأشخاص و اذواقهم ،لا أجد أن ذلك بعيدا،صديقي.أنت في حاجة الى الوقت و الثقة و أن تتعرف على فتاه ذات عقل متفتح!

الرجل البنوتي لا يعوض عن المثلية،المثلية مختلفة عن السلوك الجنسي،وحتى المثلية مصطلح محدود لوصف التعقيدات الخاصة بكل شخص على حدى!

انا فى غاية السعادة ان فى حد فعلا بيهتم وبيرد على موضوعى
mrmr حبيبة قلبى بجد كلامك ده بعت فى روح من تانى والله أنا كنت فعلا قلقانة جداااااااا والله انا لما قريت كلامك ارتحت جداااااااااااااااااااا وبجد كتير على قوى انك توافقى اننا نتجوز لو الظروف سمحت او ربنا قدر ليكى الجواز
لكن ليه بعد الشر حبيبتى…وليه مش تتلاشى الشر ده أنا فعلا بدأت أسأل علشان ماجيش وابقى قدام المجتمع كله ويبقى لازم اتجوز واجى اتجوز واحدة مش هتقدر تفهمنى ولا تتعامل معايا وممكن يبقى الجواز فى نهايته فاشل وحياة غير مستقرة لأن فعلا مش أى حد هيقدر يفهم يعنى ايه شاب بنوتى المجتمع هنا بيتعامل مع الإنسان بشكله ومظهره الخارجى مش بشعوره ولا حتى بيقدر يحترم متطلباته اللى بيختارها هو

• كلامك شجعنى بجد جدااااااااااااااا واتمنى انك تبدأى تجهزى نفسك علشان متتصدميش بمجتمع متخلف يجبرك بحياة زوجية مكتوب عليها الفشل من قبل ما تبدأ وأنا أكون فى قمة السعادة لو فعلا بدانا نتكلم مع بعض أكتر ونتعرف على بعض أكتر ونقرب من بعض أكتر ونقرر ممكن فعلا نتفاهم فى شخصياتنا ونبنى حياة طبيعية قدام المجتمع بين شاب وفتاة وبينا بين بنتين يعيشوا حياة متفاهمة
    -بخصوص الممارسة فانا بشكرك جدا لللفتة الجميلة دى منك وبعتذر للجميع عن الكلمة
    -اتمنى التواصل معك
    شكرا ليكى
    جى جى

عزيزتى الراقية palkokapo بشكرك بجد على تشجيعك ده وبجد الكلام ده رفع معنوياتى جدااااا ان انا ممكن ألاقى الحياة المستقرة قدام الناس وفى بيتى مع إنسانة تقدر تفهمنى بجد

• وأتمنى من الجميع بجد يساعدنى فى النصيحة بفتاة ذات عقل منفتح تتقبلنى وتكون بداية لحياة فعلا بلا اى عقبات من المجتمع
    مرسى حبيبتى
    جى جى

الأول متشكرة يا جي جي،ثانيا الحاجات ما بتجيش بالنصيحة،تأتي بالتجربة و المحاولة و الخروج خارج المجتمع.التعرف على أشخاص جدد،وتطوير قدرتك على التعبير عن ذاتك!
مش كلام جرايد و كتب،بس استمتعي بتفاصيل اكتشافك للحياة و الناس :smile:

مرسى حبيبتى لمشاركتك.كلامك فعلا حقيقى الموضوع مش محل هشترى منه حاجة وانا فعلا بحاول وبدور كتير جدا وعلشان كده طرحت سؤالى ده هل فى بنات ممكن توافق تتجوز بولد بنوتى ؟ وأنا بجد اتمنى الاقى اللى تحب وتوافق على ده بجد ونبدأ فى التعارف والتقارب بشكل طبيعبى بين اتنين بنات وعلى قدر التقارب بين والإنسجام هنحكم على استمرار العلاقة ام لا .لكنى قصدت من طلب النصيحة ان فعلا ممكن تقابلى اللى له نفس العقلية والتفكير وتوفقى راسين فى الحلال.بجد محتاجة حد يساعدنى فى ده و هو ده اللى كنت بقصده.لأنك تعارفة كويس جدااا ان البحث فى الأمر ده صعب جدااااا . مرسى جدا ليكى حبيبتى
جى جى

مش كل النساء تحب امثالنا انا انتهيت بطلاق
لان بعضهم يريدون الرجل المشعر العنيف الرجولى

إذا كان هذا ما يسعدك فلا تتوقف من أجل المجتمع و لكن اتخذ الحذر

انت قلت بنفسك بعضهم
حظك جه فى بعضهم دول

اهم حاجة ملكش دعوى بكلام الاخرين وخليك على طبيعتك كل الحب والاحترام لك

انا لايت علاقه زى دى بس كانت فى فرنسا بس هما عرب اصلا وعايشين حياتهم عادى جدا بس فى الوطن العربىمعا التفكير المتخلف متقبلوش النوع دا من الأزواج

ادا بحث جيدا ستجد من تناسبك و تتماشى مع رغباتك لكن احدر من الخداع

عزيزيتى جيجى … بستمتع وانا بقرا كل موضوع ليكى
لأنى بحسك بتقولى كل كلمة نفسى اقولها ومش عارفة اعبر عنها
انا بتمنالك وبتمنى لكل واحد وواحدة فى المنتدى تلاقى اللى بتدورى عليه
بالنسبة لسؤالك اذا كان فى حد زيك ولا لاء ؟؟
فأنا عاوزة اقولك ان انا عندى نفس ميولك ورغباتك
انا كنت فاكرة ان انا لوحدى اللى ميولى بالشكل ده لأن 90 % من البنوتى عندهم ميول ناحية الرجالة
انا كل ما اكلم واحدة واقولها نى بنوتى تقولى شوفلك راجل … محدش قادر يفهم ان فى بنوتى عاوز بنت تفهمه وتحبه

هل عادت بعض المثليات للتفكير فى البحث عن استقرار حياتى و استمرار لعلاقتها بحبيبتها
أرجو ذلك

مفيش اجمل من اننا نكون بنوتي ي جي جي بس اهم شئ حاولي تعيشي كونك شخص عادي ف مجتمعنا ومعا الشخص الي متقبل ميولك انثي اتمني لكي التوفيق

ابحث عن زوج منفتح

This user has deleted their account

انا عندي نفس المشاعر و الاحاسيس اللي حيكتيها فيه انثي جوايا نفسها تتحر انا االي بتمناه ان اكون في مجتمع غير اللي انا فيه يقدر المشاعر دي و يحترمني و تتاحلي الفرصه ان اقابل الناس اللي عندهم نفس مشاعري و نعمل اللي نفسنا نعمله و نخرج النثي اللي جوانا نلبس و نخرج و نتعامل زي الاناث بدون قيود

This user has deleted their account