ابحث عن زوج منفتح

علاقات

فكرة جميلة بس اعتقد انها ضرب من الخيال اعتقد ان السرية التى نتعامل بها لن ترتقى للمجاهرة بين الذين يقدمون على الزواج هذا رأيى ولكم ان تختلفو معى فى الرأى

والله فكره … انا كمان نفسي في واحده متفهمه وممكن تسافر بره معايا وتكون العلاقة على أساس وتفاهم صحيح

انا كمان بدور على واحده تقبلني كمثلي مع ان شكلي رجولي ولا احد بعرف عن ميولي المثلية … نفسي في واحده متعلمه ومتفهمة ومستعده تعيش بره في أروبا حيث أقيم

Please msg me

بصراحة الموضوع عميق وكويس انك فكرتي فية قبل الزواج من شخص عادي وبعد فترة تكتشفي ان حياتك ملهاش طعم معة وينقصها الكتير وتلاقي نفسك بين نارين ولا عارفة تكملي حياتك معة ولا عارفة تسيبية لانك بتكوني حاسة بداخلك انو ملوش اي ذمب في ان ميولو مختلفة :frowning_face: . وشوية شوية بتلاقي نفسك غصب عنك بتبحث عما يشبع رغبتها مع شخص تاني غيرة ومن هنا بيبدأ عذاب ضمير ملهوش نهاية ولا عارفة تستريحي ولا عارفة تستقري تلاقي نفسك كأنك بتشربي ماء مالح ولا قادرة تبطلية ولا بيروى عطشك :frowning_face: وسعتها بتعدي بينك وبين نفسك تندمي وتقولي يا رتني كنت اخترت الشخص المناسب الي رغباتو تتوافق مع رغباتي من الاول ومكنتش ارتبط بالشخص دة بس بيكون للاسف فات الاوان وبتلاقي نفسك في عرض البحر مش لاقية بر ترسي علية بسفينة حياتك وبتحسي ان العذاب اتكتب عليكي لنهاية العمر :frowning_face: . اسف اني طلولت في التعليق بس دة حقيقة شعور من تذوج بشخص لا تتوافق ميولهم سويا مجرد انة تذوج زواج يرضي اهلة والمجتمع واهمل رغباتة .
اخيرا انت صح بس ابحثي عن الشخص المناسب حقيقي وحكمي عقلق وقلبك في الاختيار . تمنياتي لك بالحظ السعيد

هاي يا جماعة
يا ريت المهتمين والموافقين يقرأوا الموضوعين دول

كتبتهم من زمان قوى وللأسف مفيش حد بيتجاوب معايا
أنا مؤيدة للفكرة جداااااااا لكن أتمني البنت الجادة اللي تتشجع ليها وناخد خطوات عمليها مش مجرد تمني من كل طرف
أتمني ألاقى بجد ويا ريت يرسل خاص لأن الموضوعات هنا بتتوه ومش بيظهر لها تواريخ كتابة

أحييك على تفكيرك وأتمني نتواصل
والموضوع ياخد خطوات عملية
تحياتي

كثير كلام حلوه وجميل

This user has deleted their account

اهلا انا محمود من مصر ٣٠ سنه

ياريت نتعرف بيكي وحاسس انه هيكون فى حاجات مشتركة مابينا

تفكير كويس بس هل بقى الشخص اللي بتدوري عليه وهتلاقيه على الانترنت و تدخليه حياتك وبيتك وتعرفيه اهلك هيكون محل ثقة ليكي او لا ؟؟؟ الثقة بقت شي مستحيل و الولاد حتى لو gay هيكون في منتهى الانانية معك وهو زوجك هيعطي لنفسه كل الحقوق و هيحرم عليكي كل حاجة عن تجارب بعض اصدقائي عيشي حياتك لوحدك احسن

اريد زوجه تفهمني وتكون حلالي

معاكي ف الراي دا جدا وبشده
وكان اادمي نمودج وحصل بينهم مشاكل كتيره جدا انتهت بفضايح

انا مش معاكي لان في ناس كتير وخصوصا الباي سكس فاهم أن الجنس علاقه متعه اختياره ومش حيحرم على زوجته حته هو بيعملها

انا زهقت من كتر حوار الجواز ده ونفرح بيك ونشوف عيالك ولازم تتجوز ودي سنة الحياة ولازم تكمل نص دينك… آلخ
لحد ما الواحد اتخنق وكنت مطلع كدبة وصدقوها اني مش بخلف والحيوان المنوي بتاعي ميت وصعب اخلف والحمدالله اقتنعوا بالكدبة وصحابي في الشغل نفس الكلام، ده حتي المتجوزين منهم بيحسدوني و يابختك عايش بطولك لا بتشيل هم عيال ولا مصاريف عيد ومدارس… آلخ ومش حاسيين بالمعاناه اللي انا بحس بيها ولو اعترفت ليهم بالحقيقة اللي عايش فيها لوحدي، هيكرهوني ومافيش حد هيكلمني وهياخدوا مني جنب، مش عارف زهقت والله :sob::broken_heart:

ياريت الاقي واحدة متحررة ومهوسة جنس زيي

ألغى هذا المستخدم حسابه

سلام اسامة 21 سنة كيف حالك

روعه اتمنى وكل البنات مثلك منفتحات :heart_eyes: