سؤال للولاد اللي هنا

توافق تتجوز واحده متحرره تحب تجرب جنس مع أشخاص خارج إطار الزواج
ومعنديش مشاكل اجبلك بنات معايا ويبقي جنس جماعي
يا تري ممكن الاقي حد يوافق عليا

ميولك شبه ميولي وانا موافق جدا يا ريت لو نتواصل خاص لو ممكن

علي فكره دي ميولي اساسا، معنديش اي مشكله يا ريت لو نتواصل خاص

ألغى هذا المستخدم حسابه

يا ريت كنت قابلتك من قبل ما اتجوز الجواز حلو بس لو شريكك مقدر ميول و الاختلاف فى الميول

الموضوع يحتاج الى نقاش وثقة قوية بين الطرفين

يا جماعه كل الي بنعمله وبنحس بيع بره الطبيعه الي اتخلقنا عليها وده من عوامل خارجيه ومجتمع وعوامل مرضيه انا زي زيكم وسواء بكتير ف الواحد والواحده يحاول اما يعمل الي بيميل له ميشدش معاه الناس كفايه كل واحد يتحمل ذنوب نفسه انا اسواء بكتير مش احسن من اي حد بس نتحمل ذنوبنا لوحدنا اسهل شويه وشكرا اوسفين اذا في اي اساءه غير مقصوده

ابحث عن زوجه بنفس المواصفات
مصري ٣٢ عام

ياريت بجد الشريك يقدر يتقبل ان فى اختلاف ميول

كلامك صح جدا يا رانيا:kissing_heart::kissing_heart:

فى المجتمع الشرقى وحتى فى بعض المجتمعات الغربيه
تقبل فكرة ان الزوج يوافق على ان تمارس امراته الجنس خارج الزواج فكرة غير مقبولة ومرفوضه تماما لانها تتنافى مع طبيعة الانسان نفسه ان تكون شريكته ملك له لوحده حتى من باب الحب والاخلاص
لكن هل موضوع التحرر ده غير موجود ؟
لا طبعا موجود ويوجد اناس يفعلن ذلك فعلا ومن باب التحرر وليس ممارسة الجنس مع اخرين بمقابل بل الممارسه من اجل المتعه فقط مع شركاء اخرين

الموضوع محتاج نقاش وضوابط واتفاق بين الطرفين

النقطه هنا هل الشريك يوافق على هذا المبدأ؟

هتلاقي زي ما انا لقيت عادي

هذا هو السؤال
هل الشريك سوف يوافق على هذا الوضع

اعتقد لو طباع التحرر موجوده مع الثقه المتبادلة و الحب المتوفر بين الزوجين الثلاث صفات كافيه للقيام بهذا الموضوع لاني قرأت كثيرا في كتب اجنبيه والناس دي لما بتكتب عن حاجه فبتكون بعد دراسات وافيه مفادها أن الحب ليزيد بين الزوجين فعلا لو كان الثلاث شروط أو صفات متوفره

نحن نتكلم عن مجتمع شرقى وطبائع بشر شرقيين
يصبح امر التحرر صعبا جدا وغير قابل للتطبيق فعليا
مع انى تعاملت حقيقة مع اسرة متحررة قبل ذلك

اتعاملت مع اسره متحرره قبل كده يعني موجودين بالفعل لكن مخفيين بحكم طبيعه المجتمع لكن صدقني بقوا كتير قوي و بيظهروا حبه حبه

في كتير بيوافقوا على هذا الموضوع بل وبيبحثوا عنه، بل ان عدد الرجال الجادين اللذين يبحثون عن زوجه بهذه المواصفات هم أكثر من عدد البنات اللاتي يبحثن عن ذلك

القصة دي محتاجة كلام ف تفاصيل اكتر من السطحية دي