إناء متعة

ثقافة ومجتمع
جنسانية
شخصي

موضوعي ده فضفضه أكتر ما منه حاجه تانيه ، أنا bisexual ، و لسه متوصل لكده و اقتنعت بكده من كام شهر بس ، عمرى الان 24 سنة، كل علاقاتى كانت مع اتنين شباب ،وأجد قدي و التانى كان أكبر منى ، و الاتنين كرهونى اساسا في الشباب في مصر
احساس اتك مجرد قالب متعه، إناء لتفريع شهوة لمجرد انه مش قادر ينام مع واحده ، احساس ظالم ، ليه كل الشباب في مصر غرضهم بس تفريغ شهوتهم؟

عارف ان كلامى متكرر … بس كنت مخنوق و حبيت اتكلم بس

عزيزى ما تشغلش بالك واكيد هيقابلك الحب والاحنواء ومع الوقت والصبر على المكتوب تجد من ترتاح له بحب وعشق
وتعيش حياتك التى ترغبها

مظنش يا مرمر …

عزيزي سيأتي يوم وتجد من يبادلك الحب والمتعة وتتبادلوا الأدوار ليتشارك كل منكما في المتعة والحب

هيما أرجوك بلاش الأحباط دة…الحياة جميلة وبكرة تلاقي حبك الجميل…تجد معة المتعة الحقيقية اللهفه علي لقاءة وممارسة الحب(ليس ممارسة الجنس أو الشهوة الزائلة) ممارسة الحب تعطي الانسان بانسانيتة حينما تقابلة وتجدة ستجد نفسك سعيدااااااااااااااا جدااااااااااااااااااااا بأن تكون أنت أناء متعتة ورغبتة وشهوتةالحقيقية

مش كل الى فى مصر كدا انتا مشكلتك ان انتا كل الى حواليك كدا وانك دور عن طريق النت وما تأكدش انو مثلى
المثلين كويسين وحساسين جدا بس انتا الى وقعت معا شويه عاهات

صديقي العزيز
مشكلتك الحقيقية هي انك انسان رومانسي حساس رقيق مش متعود علي التعامل مع العاهات من البشر…تحمل صديقي حتي تلتقي بمن يشعر بك مشاعر الحب الحقيقي الذي يربط بين قلبين…اتمني من كل قلبي الا تتأخر كثيرا بالعثور علي الأنسان الذي يستحق قلب جميل مثل قلبك

وبعدين مشكلتك زى كتير شباب بيجرى ورا شهوتو

This user has deleted their account

الموضوع ده مرهق نفسي جدا لما تشعر انك وعاء فقط بتعاملك مع اكثر من شخص لا يبادلونك حب بحب واكيد
يوجد احدهم بينه وبين نفسه بيحبك بعشق ولم يقدر التواصل معاك ومع الوقت هتعرف من هو ذلك الشخص
وحاول ان تتقرب منه الحب والعاطفة المفقودة التى تبحث عنها

كثيرون حول الشهوة …قليلون حول الحب

لا يا سرور مش معرفة نت ، كانوا زمايل ليا … الموضوع قدديم و تخطيته بشكل أو باخر

وانا اللي فاكره الشباب بيعاملونا احنا بس ك شهوه … انا مش مصدقة … مشالله مش عاتقين