حياتى متلخبطة

جنسانية
شخصي

انا مشكلتى انى مش عارفة انا ايه مثالية ولا عادية بس سعات بحس احاسيس غريبة تجاه البنات معرفش ليه تايهة ومش عارفة افكر خالص

كتير بيعانو المشكله دي بس لأنهم ماجربوش الممارسه مع الجنسين
جربو مع جنس واحد عشان كده بيبصوا للعلاقه من منظور واحد بس

فى ناس بيكونو عارفين ميولهم المثلية حتى لو ماجربوش يدخلو فى علاقة مع الجنس المغاير, وفى ناس كتير بيكونو مش عارفين يحددو ميولهم ايه, دول بقى اللى ف رأيى لازم يدخلو فى علاقة مثلية وعلاقة مع الجنس المغاير عشان يعرفو يحددو. أنا بتكلم على علاقة عاطفية كاملة مش بس جنس, لأن فى ناس بتمارس الجنس مع مثليين بس هما فى الحقيقة مش مثليين, هما عاوزين جنس وخلاص, خصوصا فى مجتمعاتنا المكبوتة دى.

عزيزتى روما انتى عندك هرمونات الزكورة عاليه شويه عشان كدة اتجاهك
نحو البنات عالى وممكن تكتشفى ده بنفسك وعلى فكرة انتى تعتبري
مميزة جدا بهذا الوضع

ليه مميزة ؟؟؟ انا حبيت بس بعمل حدود فى العلاقة يمكن ده اللى مخلينى اتجه للبنات شوية علشان مش بيبقى فى حدود مش عرفة بقى بس لما بتفرج على سكس مش بحب اشوف ليسبن فعلا هى حاجة تلخبط

تميزك انك ممكن تتعاملى مع البنات والرجال وتعرفي تمتعى نفسك اثناء الممارسه
بمعنى انك قائد في الممارسة وده تميزك الرائع

اه فهمت ميرسى لردك يا مرمر

اعتقد انكى مثلية وغيرية فى نفس الوقت فهنيئا لكى استمتعى بالمثلية كما تشائين واستمتعى بالغيرية (بمعنى ان تمارسى مع رجل ايضا ) وهذا سيفتح لكى مجال يتمنين كثيرات ان يكونوا فية وكما تدركين ان هناك ممارسة مزدوجة تجمع ما بين رجل وانثىتين يمارسون معكى الجنس فى نفس الوقت فهنيئا لكى واستمتعى ولا تحتارى فانت افضل من غيرك

رجل وانثتين?ازاى فى مصر?هو الى بيلاقى شريك بالعافية اساسا
وبعدين ازاى تلاتة يبقى بينهم حب اعتقد العلاقة العاطفية بين طرفين
اما ثلاثة واربعة ولاخمس ده سكس بس

اكيد دة سكس بس لكن السكس ايضا لة مكان فى حياتنا وممكن ان يؤدى الى علاقة جميلة لماذا دائما ننظر الى السكس على انة شىء لا يجوز ممارستة الا مع الحب … اذا كانت الشخصيات مناسبة لبعض فمن الممكن جدا ان يؤدى الى الحب وحتى لو لم يحدث وكان ممتعا فستكون صداقة جميلة يجب ان ننظر الى السكس بنظرة ارقى من ذلك فهو مخلوق فينا ومؤكد

علىفكرة من متابعتى لكثير من مناقشات الاعضاء هنا بينظروا للجنس بدون حب انه حاجة غلط وحيوانية فمابالك ان الاعضاء الى هنا اكثر المجتمع تفتح وحرية جنسية وبيبسوا للسكس بدون حب انه انحطاط فمابالك مجتمع بقى برة بقيوده
كلامك لايخرج عن مجرد وهم ياعزيزى وانت طبعا حر فى الى بتعمله بس صدقنى مافيش كلام ده هنا ولا فى العرب حتى المثليين بيدوروا على الحب الغيرين بيدروا على الحب مع الجنس كله بيبص للجنس لوحده انه حاجة عيب
فيه عضوات هنا بتعتبر الكلام فى جنس عيب اساسا خلينى ساكت انا مخنوق من كل حاجة وانت جاى تقولى تلاتة واربعة

salut tout le monde je m’excuse si je parle en français, bref pour moi l’homosexualité c’est un test que dieu nous a donner pour nous tester alors c’est a chacun de nous de choisir sa tendance sexuel bisex, hétéro, gay, lesbienne, et sans oublier qu’on a une seul vie a vivre alors on est tous majeure, vacciner et responsable de nos actes donc on est libre de faire ce qu’on veux sans oublier qu’ il faut aussi assumé les conséquences.

.

ياعزيزتى
المثلية شيئ متوارث بداخلنا،أنا اكتشفت مثليتى منذ أن كنت فى السادسة من عمرى ومارست المداعبة الجنسية مع من وجدت نفسى تواقآ للمارسة التى لم أكن أعرف طبيعتها أو حتى إسمها؟؟
أنا أحمل على ظهرى سبعين عامآ ويزيد ومارست المثلية الجنسية مرات قليلة ويؤرقنى ما يؤرقك من عذابات الدين،وانتقاد المجتمع الذى لايرحم وهكذا نكون مشدودين من طرفى الزنبرك لانستطيع أن نكون فى أحد الطرفين
إذا وجدتى الشريك الذى تطمئنى إليها فافعلى ولا تترددى فالكبت يولد ألأضطراب النفسى وألأنفجار وعدم السويةا
أرجوكى تواصلى معى
georgemethlyyy@yahoo.com

كلامك صح … فيه ناس كل همهم تفريغ رغبة مكبوته …العلاقات العاطفيه و مش شرط تكون جنسيه هى الىل هتحدد ميولك

أنا اتفق مع كلام مرمر انك تمتلكى ميزة لا تتوفر فى الكثيرات وهى القدرة على التمتع مع الجميع وميولك للبنات هو ميول طبيعى لكن الرفض من مشاهة الأفلام لآن لديك حالتان تسيطر عليكى أحدهما فى وقت ما وقد تكونى راغبة عن الميول للبنات فى لحظة مشاهدة الأفلام فتجدى نفسك لا تحبى مشاهدة أفلام الليسبيان
لا أدرى إن كنتى تحبين او تميلين بولد بنوتى يحمل كل مشاعر البنت واحاسيسها ام لا لكن أظنك قادرة على ذلك

جى جى

مشكلتك كانت مشكلتي غي وقت من الاوقات … حاولي تقعدي مع نفسك وتشوفي ايه طبيعة ميولك يعني فكري لو قدامك ولد هتكون نظرتك ليه ازاي والبنت كذلك وشوفي مين هيكون له الافضلية واللي هيتناسب معاكي واللي احساسم هيتحرك معاه اكتر

انا لما بتقرب من ولد وارتبط بيه ببقى تمام بس اجى افكر مثلا فى جنس معاه ببقى مش طايقة نفسى وببعد وهو شخص واحد بس اللى حسيت معاه انى بحبه وبجد وممكن اعمل معاه علاقة بس طلع زبالة وجرحنى انما البنات اللى بحبهم بس اللى بحس معاهم بكل حاجة وممكن اعمل معاهم علاقة ولما بفكر فيهم ببقى مبسوطة جدا عكس لما بفكر فى ولاد انا رومانسية جداااا بحب الحب اوى عن الجنس انما الولاد كل همهم الجنس حتى مش يبقى فى العلاقة رومانسية بيبقى عامل ازاى تانك ويفرغه حتى لو مش مع حد بيحبه

انتى ليك ميول للجنسين بس لازم تجربى العلاقة مع الاتنين علشان تحددى اكتر

ROMAA
انا فاهم كويس يا روما انك رومانسية جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رقيقة المشاعر و معظم الشباب اللي انت تعاملتي معاهم لا يعرف الحب طريقا لقلوبهم فطبيعة سنهم هي السبب تفريغ شحنة جنسية لا اكثر وتباهي بين اصدقاءة بالفحوله الذكرية
لن تجدي الرومانسية الا مع الكبار الذين عدوا مرحلة الكبت الجنسي ويحتاجوا لممارسة الحب وليس ممارسة الجنس
ممارسة الحب هي التفاعل الجنسي بين 2 بيحبوا بعض والجنس يكمل مشاعرهما معا كل طرف يرضي الطرف الاخر بما يحب وبما يشعر بة
القبلة واللمسة بالنسبة لهما ممارسة للحب ومش مهم تنتهي هذة الممارسة بالقذف من العضو الذكري فيكفي المحب لمسة يد جميلة او قبلة بسيطة
اما في حالة الممارسة الجنسية بين 2 لا تربط بينهما علاقة حب فهما لا يكتفيا باللمسات والقبلات الحارة فهما يبحثان عن استكمال الجنس حتي يفرغ كلاهما مالدية من نار وسخونة وعندئذ ينصرف كل واحد بعيدا عن الاخر
ابحثي ياروما عن رجل اكبر منك قليلا لتجدي عندة رومانسية الحب

ألغى هذا المستخدم حسابه