زواج مثلى من مثلية

ثقافة ومجتمع

يتجوزوا بعض ويمارسوا الجنس العكسى الولد يبقا البنت والبنت تبقا الولد …زى مانا نفسى ف كده…والموضوع يتحل

This user has deleted their account

MostafaPunk أنت غلطان بجد لنك قدام مجموعة مشاكل مركبة وانت بتزيد تعقيدها
1- انت لازم تتجوز وفى حالة جوازك من بنت عادية أكيد لازم هتاخد بالها مع الوقت من مثليتك وده هيظهر فى حاجات كتير أقلها تقصيرك فى حقوقها الجنسية
2- هيترتب على تقصيرك فى حقها او اكتشافها لمثليتك لحاجة من اتنين اما فشل الزواج تماما والطلاق أو انها تبحث عن غيرك وتخونك
3-بطبيعة الحياة انت هتتجوز لكن تحتاج ستر وغطا عليك كما ذكر الأصدقاء
4- المثلية هى الوحيدة التى ستتقبل مثليتك ولكنك لا تحتاج إلا لمجموعة من الضوابط فستقرار الحياة
5- قد تكون هذه الضوابط ان تتفقا على الشريك لكل منكما حرصا على السرية
6- قد تجد ايضا من هما مثلكما و قد تجدا معهما الراحة وبالتالى تصبح علاقتكما الزوجية على علاقة مثلية باسرة مثلكما
7- أنا عن نفسى بجد أتمنى اتجوز بنت مثلية تقدر تفهمنى وتعيشنى معاها البنت اللى تحبها وناسس حياة مستقرة بينا وقدام الناس
8-قدامك حل من اتنين إما أن تظل مثلى وبالتالى تتزوج المثلية وإما أن تتنازل عن مثليتك وتتزوج من تريد فالعلاقة مع أى بنت وأنت غير مثلى هتكون طبيعية جدا
ربنا يوفقك
جى جى

المهم الحب و لا المثلية ؟
لو بيحبو بعض بجد هيقدرو يعيشو حياتهم

اتفق معاكى جى جى جوازهم هيبقى مريح ليهم جدا

لو تسمحوا اصدقائي انا شايف ان الموضوع مش صعب خالص يتزوجوا عادي جداااااااااااااالمهم شقه يكون فيها حجرتين ماستر كل حجرة بالحمام و يستطيع كل منهما الانفراد بحبيبة بعيدا عن اعين الآخر والأجمل أن يكونا شريكين في فيلا من دورين مع زوجين متماثلين ايضا
سهل جدااااااااااااااالتضحية تخيل عائلتين من زوجين مثليين الرجلين معا والسيدتين معا وممكن يخلفوا أو يتبنوا طفل حتي يرضوا اهلهم المشكلة دلوقتي في حاجة واحدة البحث عن زوجين زيهم والحياة معا في سقف بيت واحد

تفكير وردى اوى

الافضل انهم يتجوزو بس يتاكدو ان مش حيضرو بعض انا مريت بنفس التجربة والحمد لله عايشين كويس

This user has deleted their account

انا عن نفسي أرفض
يعني انا ك مثلي مش بحب الجنس التاني أصلا حتي لو كانت مثلية، يعني ده مش هيبقي اسمة جواز، ممكن نسمية صداقة عشان احنا عايشين في مجتمع رافضنا تمامآ، تخيل بقي واحدة صحبتهم او جارتكم او… آلخ شافت مراتك المثلية نايمة مع صاحبتها وجيه تقولك هيكون رد فعلك إيه قدامها، هتقولها عادي، هتقولك ما انت راجل لامؤاخذه

هما ممكن يتجوزا أحسن

Need to be translated