لماذا لايكون هناك لقاء اجتماعى للمثليين

أهواء

هاى
انا احمد
عندى اقتراح لماذا لايكون هناك لقاء فعلى تعارفى للمتواجدين بالموقع من المثليين والمثليات لنتكلم ونتحدث ونتبادل الخبرات جميعا
فكرة تستحق الدراسة …نريد مشاركات

ازيكىيا أحمد.
الإقتراح ممتاز بس الناس بتخاف تتقابل حفاظا على أمنها الخاص.
ممكن مثلا نقترح على الموقع ان يبقى في غرفة للمحادثة للأعضاء اللي نقاطهم فوق حد معين ونتعرف أكتر.ومن خلال دا ممكن يبقى في فرصة نتقابل بس نكون عرفنا بعض.

This user has deleted their account

هوا في فعلا موضوع بيتكلموا فيه عن نفس الفكرة في الجزء اللي باللغة الإنجليزية من الموقع.

بس ياريت في غرف محادثة بالعربي

am in lw fee meeting

فكرة حلوة جدا اننا نتعرف علي بعض ونلتقي في اي مكان معاكم

فكرة ممتاذه ويكون شات خاص بنا ونترجم احاسيسنا عليه
ونتعرف علي بعض بسهولة ويسر ويكن له رابط هنا
علي هذه الصفحات

بجد انا محتاج افضفض مع حد وجها لوجه وليس خلف شاشات الكمبيوتر لاننى بدات اكره النت…اريد ان اعبر عن ذاتى فى الوش وان اتحدث بحريتى ومشاعرى لان شاشات الكمبيوتر تخفى المشاعر والاحاسيس

اقتراح يستحق النقاش

موضوع دة حلو بس لازم يبقى على نطاق شخصى مش يبقى فى العلن او نقولة هنا لكل الناس لازم نعرف بعض ويبقى ترتيب اللقاء دة بالتليفونات عشان نتاكد ان مفيش حد يبقى غريب يجلنا او يبلغو عنا يا عم احنا فى مصر هنا هيزفونا :smiley:

وهما هيزفونا بس دول هيفرومونا وفكرة غرف الشات هنا اكيد هتحل اى مشكلة واكيد هنقرب من بعض
ونواسي بعض على مشاكلنا وهمومنا ونفضفض الي من نحب نفضفض ليه وممكن اتنين يجدو
عند بعض ما يبحثون عنه ويعيشوا في امن وسلام واتمنى من كل الاعضاء اللى عنده درايا
بأنشاء ذلك الشات فليفعل وله كل الشكر والامتنان

معلش انا معرفش موضوع ده جديد ولا قديم لان انا جديد هنا بس فكره رائعه وعجبتني جدا

الأدمنز قالوا انه هيكون في شات في الموقع قريب, لكن احنا كأعضاء عملنا “chatroom” بره, لحد مالموضوع يتنفذ هنا
http://www.chatzy.com/53561955269541

ياريت بجد ويبقى فى كل المحافاظات مش القاهرة وبس

شخصية عملية ومن الآخر انتا :grin:

لول :smile:) ادينا بنحاول نساعد بأي حاجة XDD

وليه يبقى للمثليين بس ?خليه للاعضاء الناشطين على موقع ونتعرف وممكن عن طريق ادمن موقع ينسق مقابلة ويخترالاعضاء على اس اس تقييم موقع

انا مويد تماما …

لقاء علنى = انتحار رسمى …