رآي من الجميع


#1

ما رآي الجميع فى كتابه قصص قصيره او معبره من وحى الخيال او حتى واقعيه او تجارب ،
لفتيات مثليات ؛ او اولاد مثليين .

كل واحد يكتب تجربتيه مع اول مره و قبلها كان اى شعوره و بعدها اى شعوره ،

و هل تكررت التجربه مره تانيه ولا بقي لوحده طي الكتمان بينه و بين نفسه …


#2

تجربتي بعد السن القانوني كانت بسبب تجربتي ماقبل ذلك واعتيادي على الامر اني بنوتي وبميل للذكور اكثر وبفضل الدور الانثوي. ايام الجامعة وكان عندي ٢٠ سنة تقريبا لفت نظري شغل حديقة الجامعة والشاب اللي كان بيقوم بالشغل الجميل دارس في جامعة كولومبو تخصص تكنولوجيا وعلوم زراعية ومش لاقي شغل في بلده بعد تخرجه، جابته شركة توظيف عمالة للجامعة على اساس عامل حدائق، اتعرفت عليه وتبين لي انو متعلم وبيحكي انجليزي كويس ولكن ما بيتكلمش عربي والمجتمع العربي جائر للصراحة مع الاشخاص داكني السمرة من سريلانك وبنغلادش وغيرها، صرت اتكلم معاه اكثر بالانجليزي وانجذبت له بشكل كبير، عرفت ساكن فين وزرته وخدته يومة العطلة بالسيارة نتفسح، كانت في البداية مجرد صحاب كده وعادي ولكني داخليا شعرت بانه شاب كويس وبعدين اتجرأت وسألته اذا كان عنده زوجة او صاحبة فقللي لا ، ساعتها مازحته طب عندك بوي فريند يعني ، ضحك وقللي كمان لا ، ساعتها اتجرأت اكثر وقلتله صعب الواحد يكون لوحده كده ، انت شاب كويس وبمزاح كمان قلتله بنات وبنوتات بيتمنوعليك، حسيت بانه ارتبك بس ابتسم وقللي ، انا اسمر ماحدش يحبني ، اتجرأت اكتر وقلتله انا حب الاسمر واتمناه…. اظن ساعتها ارتبك وغير الموضوع ورجعته البيت، تحاشاني في حديقة الجامعة لعدة ايام وانو شغل الحديقة وكذلك وما رحناش في العطلة نتفسح زي قبل… مر تلات اسابع حسيت ان خلاص مافيش امل ابدا لحد ما شفته حاي ناحيتي وقاللي انت فعلا عاوز تزورني ؟ حسيت بكل كياني بيقول ااااااا قلتله طبعا ، حسيته مرتبك واتفقنا اروح عنده المسا ، وفعلا رحت ولما فتح لي الباب كان لابس سروال تمرين وشباح، ولاحظت انه متهيج لان السروال باين منتفخ عرفت اني ح اتركب … دخلت وقفلنا الباب ومازحته وانا بنظر لوسطه باين انك مبسوط لشوفتي ، ارتباكه جميل ، ماعرفش يرد علي فقلتله ارتاح ، انت بجد جذاب وانا فعلا مبسوط انك وافقت اني اجيلك ، احنا صحاب وانت بتعجبني جدا وحابب اني اخفف عنك الوحدة ونظرت في عيونه ونزلت شوية شوية على ركبي لاعطاءه رسالة اني عاوز امصله… خليت عيوني مع عيونه وانا بنتظر ح يقول ايه ابتسمتله وحاولت اقرب شفت السروال بينتفخ اكتر، ساعتها قربت اكتر وانا بنظرله لحد ما وجهي لامس انتفاخه بشكل واضح ، اتظاهرباني بعضه ما رفضنيش ابتسملي وعرفت انه موافق اتجرأت ونزلت السروال وشفت قضيبه منتصب زي الحجر، رائع…… قربت ولامسته بشفايفي وبخدودي وابتديت امصله … انتصب اكثر وحسيت انه اتبسط زودت عليه ، اقترب يجيبهم وقاللي انه قريب جدا زودت عليه لغاية ما حسيت بلبنه بيدفق في بقي سخن وسميك ، اتبسطت جدا وحسيت بارتعاش داخلي… بلعتهم وكملت وبستله الراس وقلتله انه لذيذ جدا، كملت مص وبدا عليه الارتياح،جلس على الفرشة علارض … ونام على ضهره، قلعت هدومي ولاني كنت جاي عنده جيترمستع بمزلق حطيته قبل ما جيله وجبت معاي مزلق كمان حطيتله على قضيبه وعلى خرمي، فهم انني عاوزه يمارس معايا ، وبالفعل جيت جنبه وقلتله انا تحت امرك اذا عاوزني، جاوبني وقللي جدا …. وبالفعل دخلني ومارس معايا كاني بنت ، استسلمت وخضعتله تماما وحسيت بقضيبه بيدخلني وبيوصل لدماغي….حجمه كبير والمزلق ساعدنا جدا، كانت اجمل ثلاث ساعات وشوية قضيتها معاه، يرتاح ويمارس لحد ما نيمني على جنبي ونام ورايا ودخلني وضمني ليه وحسيته بيبوسني من رقبتي وبيحسس على جسمي ، اندهشت من ذلك بس كان احساس جميل جدا …اتكررت لقاءاتي معاه وبكل مرة يزداد شغف بيي… وانا كنت بدوب فيه وازاي بيحسسني … سنتين من اجمل سنوات حياتي واصعبها لما عقد عمله انتهى، اتخرجت من الجامعة وهو ماتوفقش بالتجديد ، حاولت اني اعمله عقد كفالة مني لتحديد اقامته، اترفض لاني مش شركة. زعلت جدا ورجع بلاده، ضلينا على اتصال لحد ما قللي انو اتجوز. انااتلهيت بالشغل وبعديها هاجرت كندا وبدت معايا مرحلة جديد ومختلفة جدا ….مثلية وغير مثلية ومساكنة و اجمالا اتبسطت جدا بالحرية اللي في كندا .


#3

اكيد فى كندا الوضع غير طبعاً هناك تبقي على راحتك