بحب اشوف الزب

انا موجب بس بتمتع اكتر لم بشوف الزب واجيبهم مع دكر حد عنده نفس المشكله يفيدني

انت سالب جنسيا تعيش محاولة لخداع نفسك مؤقتا
اخلع الكلوت و سلم البطيخة لاقرب صديق

ألغى هذا المستخدم حسابه

النيك موش قضيب كبير جامد وخلاص هو دة كل الموضوع
النيك توافق نفسى كامل بين الشخصين الشكل و الريحة والنظافة و المخ و المستوى التعليمى و الثقافى و مجتمعك وأهلك وبيتك اللى جاى منه و تاخدنى فيه
النيك بين سالب و موجب علاقة زوجية خطيرة جدا لازم يكون فيها حب و فترة خطوبة ودراسه و اقتناع و اختلاط و زيارات و رحلات و حفلات و بعدين عقد زواج مكتوب و شهود و تدفع مهر مقدم كبير مناسب و عقد اتفاق ح نعيش مع بعض فين و ايه طريقة الحياة بينا دورى ايه ودورك ايه و لما يقع بينا خلافات نحلها ازاى و ممكن ننفصل بطلاق ازاى فى امان تام …
النيك موش مجرد زوبر يدخل فى طيظى صدفة فى اى مكان
النيك ده مهم جدا وخطير و موش اى هبل
صحتك تهمنى زى أخلاقك وتربيتك واكتر
لازم تكون رجل محترم جدا مركز و وظيفة مهم و شكلك محترم ابن ناس قوى ولبسك وهدوم وزوقك ومستواك وكلامك معايا ومع الناس مهم
انت ح تاخد روحى وكرامتى و سمعتى و حياتى كلها قدام أهلى و اصحابى والمجتمع طيب انت ح تدينى ايه ؟ الناس ح تقول عليا وتشاور وتقول دهه الخول المتناك بتاعك … طيب وانت ح تقول لهم ايه عليا؟؟
انت لو متعدد الخبرة والعلاقات و نكت ستات وبنات و خولات غيرى قبل منى يبقى اكيد الف مليون فى المائة عندك أمراض وفيروسات جنسية ليس لها علاج و معدية لى انا مع لمسات الايد والقبلات و دخول قضيبك جوة طيظى … طيب انت لازم تبقى نظيف خالص بدون أمراض معدية ولا خبرات سابقة جنسية خالص … طيب انا اعرف ازاى انك نظيف من الأمراض؟ بالنسبة لى انا كطبيب اعرفك واعرف حالتك الصحية وامراضك المعدية من اول نظرة قبل ماتنطق ولا كلمة من عنيك و بشرة و جلد وجهك و ايديك و اى جزء يبان من جسمك و اتخذ قرارات فورية نحوك لان ده شغلى و اختصاصى انا … لكن غيرى كلهم سهل يقع ضحية لامراضك المعدية …
لازم الكلام بين موجب و سالب يبقى على مستوى المسئولية و الإدراك الدقيق لما ينتظر الطرفين من مصائب و أهوال يا سى موجب يا محترم .

مص القضيب النظيف الجميل احلى متعة فى الدنيا والتأمل فيه ووتصويره متعة تفتح الفتحات تدعوه لحفلة ممتعة … تعالى شوف قضيبى

تمام :+1:١٠٠٪
الزب دا حاجة رائعة

الزب ده اول احلي حاجه ف الدنيا تقريبااا:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

ألغى هذا المستخدم حسابه

نفس الشي عندي انا مثلك