فضفضة

شخصي

أنا الكلام اللى هقوله دلوقت حقيقي وفعلا حصل معايا بداية انا انسان عندى 31سنة متخرج من كلية قمة وقصاد الناس محترم لكن بما اننا عايشين فى مجتمع بوجهين فنظهر هنا بالوجه اللى بنحبه بس للاسف منقدرش نظهر بيه في حياتنا الواقعية… ندخل فى الموضوع انا بداية كنت بعانى فى المدرسة من تحرش زمايلى بيا بوس بس ده خلى جوايا احساس انى عايز ابقي بنت أو بمعنى اخر اتناك وساعات كنت ببقي مستمع بكده كبرت وكبرت معايا الرغبة بس ممارستش نهائيا وساعات انسي الرغبة دى وساعات ترجعلي وساعات اتعري واقف قدام المرايا ابص علي نفسي وساعات استحقر نفسي بس لكم انكم تتخيلو انا حابس نفسي في الشات سنين طويلة مبخرجش عنه مفيش غير مرة بس قابلت فيها واحد كان طريق الياهو و كان في 2008 واتمشيت معاه من رمسيس للتحرير ده الموجب الوحيد اللى قابلته و عديت السنين واتجوزت هديت شوية بعد الجواز وابتديت ارجع للشات تانى مع موجبين واقفل مع ده واكلم ده … وفي يوم نسيت الفيس- اللي كنت عامله لكده-مفتوح ومراتى دخلت علي تليفونى قريت كل محادثاتى طبعا سابت البيت و مشيت وكان يوم اسود واتحايلت عليها ترجع ومرضيتش ترج غير لما روحنا الازهر عشان تعرف اللي انا فيه ده ينفع ترجع معاه ولا لا المهم رجعتلى … بعدت فترة حوالى سنة ورجعت شات تانى وفضلت فترة كده وبرضو عرفت و سامحتنى تانى و حياتى فعلا مستقرة معاها بعد كل ده انا بحبها اووووى وبخاف على زعلها وهيا بنت ناس و محترمة بس الرغبة اللى جوايا دى بتقتلنى بجد تعبت جدا وبتروح وترجع
.تاني انيل من الاول لدرجة بقيت افكر انى امارس وخلاص واخلص من العذاب ده … حبيت افضفض هنا مع اخواتى ل

مش انت لوحدك بتعاني من الرغبه دي معظمنا هنا بنفس حالتك و مش لاقيين غير اننا نفضض باللي حاسين بيه لناس تقدر اللي حاسينه رغباتنا مكبوته و ده مسببلنا الم شديد انا عن نفسي بعاني جدا قدام المجتع شخصيه محترمه و وقوره لكن بين نفسي بكون شخص تاني ببقي محتاج لشخص يفهمني يعاملني بحب و يديني كل احتياجاتي و يعاملني باحترام

كلنا زى ماقال الاخ ليون بنعانى بس مش معنى كدة انك تفقد الامل تقدر تلاقى حد يحبك باخلاص بس اهم حاجة كون حذر فى معاملاتك والاهم طبعا تاخد بالك من زوجتك لانها شخصية مغايرة وكمان مفيش داعى بيتك يتهد بسبب رغباتك لان ده هيسببلك الم نفسى اشد حاول تبحث وتستمتع بدون ضرر لاى طرف

ياريت فعلا لان الواحد مبقاش قادر

بحاول فعلا اكون حذر و مضحيش بكل حاجة

This user has deleted their account

قصتي شبهك شويه و السن متقارب بس انا مش متجوز بسبب ميولي مش هقدر اظلمها و اظلم نفسي معها بحاول اتاقلم مع فكره الوحده و كبت رغبتي
بسبب الخوف من الدين و المجتمع اللي مش بيرحم و بيجلد بس للاسف الرغبه و الفراغ العاطفي في زياده مستمره

طالما انك تزوجت فلا داعي لعلاقات جديدة ما ذنبها هيا ان تعاني شيء ليس لها يداً فيه ركز على زوجتك فعلى الاقل هيا تحبك حقا اما الباقين فهم يبحثون عن الجنس فقط

اعلم انه شعور صعب و لكن السؤال ما ذنبها هيَ؟