انا مش عارف انا نوعي ايه

شخصي

انا ولد ٢١ سنه طول حياتي ستريت وعلاقاتي مع البنات كلها تمام وعمري م فكرت اني ابقا ف يوم اتخيل نفسي اني استثار لما افكر اني بني.k ولد او كده بس معرفش جيه قدامي فيديو بورن ب الغلط ل بورن gays وهيجت اما شوفت يعني ايه بنوتي مكنتش اعرف معناها ومن ساعتها بقيت بحب اتفرج ع النوع ده وحتي صحبتي ساعات لما بنعمل بتخيلها ولد بنوتي مش عارف انا كده ايه مع العلم اني عمري ما جربت مع ولد ف الحقيقه

وصاحبتك على كده عارفه ولا لا لو انت بتعمل معاها وهتتجوزها لازم تقولها وصاحبتك حلوه اصلا لو كده ابعتهالى وانا هريحها واريحك على الاخر يا بنوتى

انت كده مش جامد ولا روش انت كده مريض
شغل ابعتهالي واريحكو وانت كده بقا الفاجر اللي مفيش منك اتنين وانت اصلا ممكن تبقي مش لاقي كلبه
انا مش هحكم عليك ب اي كلمه
ولا هرد عليك ب اساءه لاني مش هستخبي ورا ستاره سوشيال ميديا وابين فيها اني جامد لاني عارف تمامي

على فكره انا مش قصدى حاجه انا كل اللى اقصده انى انتوا اما تيجى تتجوزوا انك تقولها علشان تبقى عارفه واما قولتلك تعالى انت وهى مكنش قصدى حاجه الحكايه كلها انى انت بتحس انك بنوتى وهى سالب فبالتالى انت عايز حد وهى طبعا عايزه حد بس عموما يعم متزعلش يا ابو الرجاله حقك عليا يعم وعندى انا ده انا اسف

انا مقولتش اني بحس اني بنوتي
انا قولت اني بقيت بنجذب للولد البنوتي بعد م كنت ستريت وانا ستيل بنجذب للبنات بردو بس بنجذب للولد البنوتي اكتر

هو الاستريت ده اللى هو الموجب مظبوط