فكرت اتعالج من المثليه

صحة

من بعد سن الثلاثين في المثليه… لاقيت حياتي كلها قضيتها محبوسه ف شات اون لاين وعلاقات ما بتكملش لحد ما حسيت اني شبهه الدميه ميولها حابسها جواها وهو اللي بيحركها… ملهاش ارادة ف مين يدخل حياتها ومين يخرج.
رحت لاستشاري نفسي كنت كل اللي عايزه اقولهولو اني تعبت و مش قادره اكمل ف علاقات قصيرة ولا عارفه ابقا لوحدي ف الحياه…
حاولت ابعد عن البنات واتعالج وابقا عايشه الواقع بتاعي. فضلت صامدة 4 شهور بعدها بدات اتعب من الوحدة…
بقيت محتارة ولا عندي طاقه ولا طريقه اعرف بيها حد و بنفس الوقت لا قادرة اكمل ستريت ولا بميل لشباب اصلا.
الوحدة هتقتلني فعلا… بقيت زي أله يومي من الشغل للبيت…
.حد عنده فكره اي الحل!!

This user has deleted their account

يعني انتي ملقيتيش خالص وﻻ صديقة وﻻ حبيبة في حياتك ? معقولة كله اونلاين بس

هل فكرتي فيوم ترتبطي بشاب يحبك وتحبيه وتتجوريه وتخلفي ويبقي عندك اوﻻد… اكيد ده هايغير حياتك خالص

ممكن احلل كلامها بس تفهمنى في تحليلى لها اولا انتى لم تمارسي المثليه اصلا ولكن حبتيها من خلا مشاهدة افلام المثليه
ومن خلالها مارستى مع نفسك وحسيتى بمتعتها والان تبحثى عن من تشاركك هذه الميول ولكن لم تتجرئ ان تفصحى
لاى حد من صحباتك فيما تريدى ومن الممكن ان تكون من بين صحباتك لها نفس الميول والخوف بيمنع الافصاح
واكيد انك مشغوفة باحداهن ولكن ليس لديكى الاسلوب الذى يجذبها اليكى وبالتوفيق

نفس حالتي تقريبا و لكن يوجد فرق في العمر انا اموت تدريجيا من الوحدة و ليس و لن يكون لي حبيب