حببتى

شخصي
علاقات

عايزة انسى حببتى , قولولى ازاى ابطل افكر فيها , عايزة ابطل اشوفها قدامى واكلمها . عايزة انسي ريحتها , كلمها , نظرتها ,حضنها , عايزة انساها . هى مع حد غيري وانا تعبت من الانتظار , هى شافت حياتها وانا مش عارفة افكر غير فيها , بنتكلم بس انا تعبت انى ابقي بكلمها وانا بموت فيها وهى بتكلمنى ك صديقة , تعبت من حبها اللى مش مفهوم و وجودى معاها اللى ملهوش اى معنى , حياتى وقفت عليها مش قادرة اتقبل انها مع غيرى ومش قادرة ابعد عنها , هى علمتنى احبها اوى بس معلمتنيش ازاى ابطل احبها . اول حب فى حياتى ومش شايفة ان ممكن يبقي فيه حب تانى , انا مش عايزة احب غيرها انا عيزاها هى وبس . انا بموت وهى مش معايا انا بحبها
.

ألغى هذا المستخدم حسابه

انتى كدة كتمة على نفسها لازم تسيبيها على حريتها عشان تكسبيها واسلوبك ده في انانيه ولما تتخبلصى من الانانية
هى كمان هتشعرانها ما تقدرش تستغنى عنك

This user has deleted their account

الوقت كفيل انه ينسيكي بس لازم يكون ليكي صديقة تتكلمي معاها وتشغلي وقتك

سبيها عشان ترجعلك… #اللامنطق

الحب الاول . كلنا وقعنا في موضوع الحب الاول وكلنا اتخيلنا انا حيتنا هتنتهي بعدو . بس احب اقولك الايام بتداوي الجراح . المهم متعديش لوحدك كتير علشان الوحدة هتخليكي تفكري في الموضوع دة اشغلي وقتك واشغلي حياتك ومتديش فرصة للافكار والماضي يفضل مسيطر عليكي ومتستعجليش في دخول علاقة جديدة الا بعد ما تشفي تماما من الصدمة دي

مافي حل انك تتجنبي الكلام معاها

Need to be translated

انتي ماينفعش تبقي موجوده ليها طول الوقت، يعني ماينفعش تكوني بتكلميها و بتاخد منك الصداقه او الحنان او الكلمه الحلوه و انتي متعذبه بالشكل ده. بطلي كلام معاها او قليله و فهميها انها مش هينفع تكون معاكي و مع شخث تاني في نفس الوقت حتي لو كان بصداقه. و الناتج هييقي لاامه تختارك او تختاره/ها و الاختيارين هيكونوا في صالحك