ايه علاج الملل الجنسي

صحة
جنسانية

يا جماعة ايه اخرتها مش عارف كل ما اوصل ل حاجة في الجنس بمل منها وعايز حاجة أكبر والي هوسنى جنسيا اكتر من الأفلام و الصور هى القصص والروايات الجنسية وخصوصا الشاذة و المحارم والنوعيات دي فيه حد زي كده وازى نقف عند حد معين
.

ايه ده محدش تفاعل مع الموضوع لحد دلوقتي
هو كله لقي حل من الملل
ولا انا الي بقيت شاذ حتى في الشذوذ
زي الي بينام وهو نايم
ههههه
طمنتونى علي نفسي

عشان تجد التفاعل من اعضاء اهواء خليك صريح في طرح مشكلتك وتكون جرئ احنا بنتفس جرائة
انا وحدة من الناس بتكلم هنا بكل جرائة على الاقل بنتكلم كلام وما نقدرش نقولو لحد انما هنا الباب
مفتوح لكل مشكله نغوص فيها حتى لو الحل بسيط اهوطاقة نور تعدى منها

شكرا يا منار علي النصيحة
بس اعتقد ان انا هنا جريء في هذا المنتدا بس في حدود انى مقولش ألفاظ صريحة ابيحة لكنى حكيت هنا علي اول تجربة جنسية بكل صراحة وجراءة وممكن احكى كمان عن أول تجربة شذوذ بس مرة تانية
وكمان انا بارد علي موضوعات الأصدقاء بكل جراءة
وعموما انا مستعد اعمل مثلك واكون جرىء اكتر
والي عايز يستفسر عن حاجة انا مستعد اجاوب بكل صراحة وجراءة

This user has deleted their account

انت بتكسف ماشي انما لو حد اتكلم أمامك تنكسف ليه وانت بتقول انك تحب الكلام ده وانت وحدك
اصلا حلاوة الكلام الجنسي و الابيح أن يكون معاك حد تحبه وتثق فيه ويتكلمون سوا

الي ينكسف من بنت عمه ميجبش منها عيال
يعنى لو مش هتحاول تشيل موضوع الكسوف مش هتتمتع بالجنس ولا هتتمتع ب حلاوة الاباحة

انا زيك واكتر بس بعرف اعمل لنفسي دنيا لوحدي جرب

انا بموت في كلامك

لو ليك شريك متفاهم معاك ان كنت سالب او موجب عمر ما الممل يتسرب ليك
وضرب هذا الملل انك انت وشريكك تعمله تغيير في طريقة اللقاء الحميم
لكى تشعر ان في جديد بيمر عليكم

جربنا كل حاجه وكل الاوضاع نعمل اكتر من كده ايه

كل الاوضاع والتجارب متاحة في الغرف المغلقة في كلام بيزيد اللذة لان اللقاء الحميم
مش بياخد وقت زمنى كتير في كلام بيملئ الوقت والكلام قبل اللقاء وبعده له مذاق خاص
بتنفض ما صدرك من هموم لحبيبك وهو ايضا بيرتاح لما يفضفض معاك ومن غير كسوف
تتكلمه مع بعض وعمر المناقشة ما تخلص وتهزم الملل الجنسي وزيمابقولك لان اللقاء
مش جنس فقط ومن الاخر اقولك الحب صانع المعجزات

فعلااا موضوع الملل ده يضايق

نفس مشكلتك اكتر اثاره بالنسبالي القصص المثلية والغربيه كمان مش عارف اعمل اي بردو أنا زهقت

ألغى هذا المستخدم حسابه

يص فى حاجات كتير تخرجك من الملل بس المشكله مش فيك المشكله فى الشريك يعنى مثلا ممكن تجرب ثلاثى مع واحده تانيه و الاتنين يكونوا معاك ممكن تجرب يكون معاكوا زوج و زوجه و كل واحد مع مراته بس تبقوا شايفين بعض و انا مش بقول تبادل زوجات علشان محدش يفسر كلامى غلط انا بقول كل واحد مع مراته و برضه كله حسب الشريك اللى معاك لان ممكن مراتك متوافقش و ساعتها هاتكون انت متضايق حاول تجرب اى حاجه جديده فى الجنس و فى حاجات كتير لو حابب تتكلم معايا كلمنى عادي

انا زيك شهواني جدا ومدمن أفلام سكس وقصص وبقيت من كتر الشهوة من مفرق اشوف شواذ ولا ستريت
وانا هنا في الموقع بحاول اتعرف على ناس تفهمني ونتناقش وابعد عن الافلام شوية واطلع الكبت في الكلام والتعارف