حب غريب

شخصي
علاقات

انا باى و كنت مرتبطة ب واحدة , وكانت اول حب فى حياتى مع بنت ف مكنتش عارفة اتعامل معاها ولا حتى اعبرلها عن مشعرى وكنت برفض كتير اننا ننام سوى , وبعد كام سنة البنت دى سبتنى علشان استاهل وهى كانت بتحبنى جدا وانا مكنتش عارفة انا بحبها ولا لا , لما ارتبطت ب حد تانى اكتشفت انى بحبها جداا وهموت عليها وببقي عايزة انام معاها ,وديما بفكر فيها وببقي مبسوطة ولما بكلمها بكون فرحانة جدا وبقولها على كل مشعرى وحبى ليها اللى كنت مبعرفش اقوله بقيت اقوله ومبقاش هممنى الناس . وبقولها ان انا ديما هفضل احبها ولو رجعتلى هتلاقينى , انا مبقتش اقدر اعيش من غيرها . معرفش ليه بقيت كدا لما سبتنى , ومعرفش اعمل ايه , وانا كدا هفضل احبها حتى وهى مع غيرى , انا بحسها وبتخيلها وهى فى حضنى كل يوم وبفضل اقولها كلام مكنتش بقولهولها واحنا مرتبطين . انا مش عارفة اعمل ايه ؟ وانا كدا انانية ولا لا . ومشاعرى حقيقية ولا لا ؟
ميرسي
.

كنتى غفلانة عنها وهى معاكى ولما بعدت عنك حسيتى بانقص من غيرها اكيد لما تحس بيكى هتجيلك لما تزهئ
من اللى مرتبطة بيها ولما تيجى حافظى عليها وطلعيلها كل الاحاسيس اللى في قلبك لتزيدك حب بحب لكى
تشعر انا ماتستغناش عنك ونومك معاها يزيدك بهجة واشتياق

اتمنى ترجعلى

ممكن ترجعلك وده ف ايدك انتى تتنازلى عن كبريائك شوية ونعاملى معاها بطريقتها هى عشان تحس بالراحة معاكى
بمعنى ان عملت معاكى حاجة مش بتحبيها اقبليها على اساس انك برضه بتحبيها وتجد عندك ضالتها
لان كلنا احيانا بنحس ان في حاجة تنقصنا اكسبي وقتك وتقربي منها اكتر وسددى النقص اللى انتى بتشعرى بيه
وبالتوفيق

عايزة ترجعلك
خليكى جريئه وقولي لها بصراحة ولما تجيلك خرجى كل مشاعرك واتقبلي منها كل الي تحبه حتى لو انتى مش حباه

بس انا خايفة ازهق ولا امل من الانتظار وخايفة وقت مترجعلى اكون بطلت احبها او حبيت غيرها . انا من جوايا مش عايزة غيرها بس انا مش ملاك

هى مرتبطة

زى ما سبتك هتسبها وترجعلك لانها كدة بتحب التجديد وسؤال هل حبك ليها من اجل الجنس ولا لشخصها
وان كان من اجل الجنس يبقي لازم تجددى الطريقة اللى انتى متعودة عليها عشان مع كل مقابلة تجد الجديد
عندك وان كان لشخصها اتعلمى كل الكلام اللى يجزبها ناحيتك دائما وتشعريها بحبك

انا مش عارفة افكر للاسف . بس ميرسى ليكى

بس مجاوبتنيش على سؤالى حتى عشان افكر معاكى يكن الاقيلك حل عشان تطلعى من الحيرة اللى انتى فيها

الاتنين , اكيد لو مش بحبها مش هكون حابة انى انام معاها . بس للاسف الموضوع خلاص انتهى

الاتنين , اكيد لو مش بحبها مش هكون حابة انى انام معاها . بس للاسف الموضوع خلاص انتهى

اعتق
د أن الزمن خيرطبيب…الحل لو لم تستطيعى العمل على رجوعها لكىأن تبحثى عن شريككة جديدة تبثيها كل عوطفك واحاسيسك …بمرور الوقت وتفريغ الطاقة جواكى هتنسيها وتندمجى مع الشريكة لو جديدة

يا nemo ﻻزم تشوفي حبيبة تانية غيرها… حاولي تنسيها… واكيد الحبيبة الجديدة هاتنسيكي القديمة… وعشان تملي الفراغ اللي حبيبتك القديمة عملتهولك

اتعلمي من غلطك وبصي لأدام الدنيا بتستمر

انت كنت لسة متلخبطة ومش عارفة حقيقة مشعرك ولا حقيقة رغباتك . وكنت كمان غير متقبلة لحقيقة رغباتك فكنتي بترفضي الموضوع وكنت بتكتفي بإنك تكوني قريبة منها لاشباع جزء من رغبتك الي انت كنت رفضاها . كتير مننا مر بنفس الي انت حستية عادي . المهم الي جي مش ال فات . اعرفي حقيقة مشعرك ورغباتك كويس وقرري انت عايزة اية وفعلا هتتقبلي الرغبة دي ولا لا قبل ما تدخلي في اي علاقة جديدة او حتي ترجعي علقتك القديمة معها علشان متتكررش نفس المشكلة

طالما هي مبسوطه مع حبيبتها وحاولت معاكي كذا مرة لحد ما يآست… خليكي جنبها فترة كصديقه مقربه وقربي من حياتها … خليها تختبر احساسها ولو حسيتي برفض وان حياتها مستقرة مع حبيبتها…
ابعدي وكملي حياتك اكيد هتلاقي اللي تعرف تشد ليها :heart: