سؤال يحيرني؟!

هل سرعة القذف اثناء الإستمناء تعني سرعة القذف اثناء ممارسة الجنس؟؟؟
انا ولد وما عنديش تجربة جنسية غير الإستمناء وعايز جواب بناءا على خبرة.

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

سرعة القذف يحددها الجهاز العصبي و استمتاعه بنقطة تركيزه القوى على مصدر اللذة
فعند إدخال القضيب فى فتحتى الشرجية لو حبيبى مركز دماغه واحساسه قوى كله فى رأس القضيب و لذة الحشفة و رقبة القضيب وانا اعتصر بقوة بعضلات فتحتى الشرجية قوى على حشفة رأس زبره قوى و اتلذذ و اغنج و اتاوه وهو حاسس بسخونة فتحتى و قوة القمط جامد على رأس قضيبه موش ح يستحمل ثانيتين و يصرخ ويشهق و يشتمنى و يقول آى آى من طيزك الحلوة ياشرموطة قطمت رأس زبرى . ويقذف ويجيب على طول جوة طيظى وهو يزق قوى قوى وانا افشخ له طيظى خالص و زبره يتزحلق جوايا بيجيب اللبن
لكن فى وقت تانى انا اريحه واخليه يدخل زبره كله كله كله جوة طيظى خالص لغاية آخره… واروح اعصر قضيبه و اعصر جامد قوى على جدوره من الاخر وازق طياظى الكبيرة الطرية على شعرته و بطنه واحك طيظى فى بطنه وشعر العانة واعصر جدور قضيبه قوى يروح هو جايب ويقذف كل اللبن من قضيبه و يقذف جوايا فى العمق خالص وراس زبره تضرب و تدعك مصاريني من جوة و تنزل اللبن وانا اشهق واصرخ من اللذة واقول اح اح اح ياحمادة ياخول زبرك جامد قوى ولذيذ حبيبى هات كمان جوايا

ألغى هذا المستخدم حسابه

هنهههههههتننن هيجتنى خالص عليك
تعالى لى و طلع قضيبك امصه و متعنى ياللا
كفاية كلام و ياللا بينا على الحمام

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

آآآآآه آاااى وجعتني قوى قوى يووووه بالراحة عليا موش كدة ؟؟ ايه ده صاروخ؟؟ ده بتاعك كبير قوى قوى …
ممكن آخده بالتقسيط حبة حبة حبة شوية

البوس ومص الشفايف ممكن يساعدني و يدخل جوايا كله بشويش شوية
حط لى نص كيلو زبدة على الفتحة الشرجية بين طياظى الاول و مص وارضع شفايفى و زق زبرك بالراحة
يا خرابى يالهوى
راس زبرك كبيرة قوى قوى
موش قادرة عليه