انا في مصيبه

علاقات

مش عارف فعلا اعمل ايه انا في مصيبه الصراحه اهلي خلوني اخطب بالعافيه عشان هما شيفين اني كبرت و لازم اتجوز و مش عارفين ليه انا رافض الفكره دي لان مافيش حد يعرف حقيقتي انا عارف اني طول عمري مختلف مع اني عمري ما جربت حاجه بس انا عارف اني ١٠٠% مختلف المهم انا خطبت واحده و المفروض فرحي بعد شهرين انا شايف ان لو جه اليوم ده هيكون كانه جنازتي مش فرحي و كمان مفيش حد عارف اخد رايه او اتكلم معه و البنت غلبانه انا حاسس من ناحيتها انها اختي مش اكتر خالص و مش عارف كمان اصارح البنت اللي هظلمها و هظلم نفسي معاها ازاي…
.

جميل انك متعاطف مع البنت ودى شهامة منك بس قول هى ايه حقيقتك اللى بتقول عليها احنا بنتكلم براحتنا هنا
وبنقول اللى مانقدرش نقوله في اى حته تانية اتكلم بصراحة عشان تعرف نحط ايدينا على صلب الموضوع
ومتخفش سرك في بير

This user has deleted their account

حقيقتي اللي بتكون صعبه اني اقولها لنفسي حتي اني مش بنجذب للبنات… انا للاسف مثلي مع اني مجربتش اي حاجه زي ما قلت بس انا عارف اني مختلف و مش بقدر اصارح حد عن الموضوع ده عشان اهلي و اهلها و كل اللي حوليا بيكرها المثلين كره العمي… انا فعلا في كارثه ما هو اذا اتكتب كتبانا كله هينكشف بعد الجواز… انا عمري ما حسيت بانجذاب جنسي نحيه اي بنت كانهم اخواتي بس وده شعوري نحو البنت اللي خاطبها…
فهل في حاجه ممكن اعملها في الشهرين دول علاج اروح لدكتور نفسي لعمل ايه بجد!!

ما انا مش عايز ادمرها… و عايز فعلا اسيبها… طيب انا اعمل ايه في نفسي هل ينفع اتغير ولا ده وهم… و انا اتحكم عليا بالوحده و العذاب . انا مش عارف اتخلص من النقمه دي ازاي

انت مش عاوز تقول ايه هى الحاجة اللى انت خايف منها وايه السبب اللى انت خايف منه انك تدمرها كونك مثلى ده ما يمنعش
انك ترضى اهلك وتتجوز ومن بين سطور كلامك انك بتحمل ولو جزء حب للبنت وهل عندك حالة مرضيه وخايف عليها من كدة
افتح قلبك واتكلم كلنا هنا لمساعدة بعض او اختار حد من هنا على الرسائل الخاصة تصارحة بما تخاف منه ومع المناقشة اكيد هتلاقى حل لمشكلتك
ويمكن تكون حاجة بسيطة وانت مكبرها

يعني حالتلك اية بالظبط هنا كلنا عندنا مشاكلنا انت مكسوف تتكلم يعني بتحس انك سالب ولا موجب ولا مفيش خالص حاجة بتتحرك من اعضائك ولا ظروف صحية

حتى يحين الوقت على زواجك اعمل عملية تدريب من الشئ اللى انت خايف منه بينك وبين نفسك لو كنت خايف من عدم الانتصاب
تدرب حتى تق في قدرتك وغير كدة مش شرط ان مراتك تعرف اى حاجة وسيبها بينك وبين نفسك دى نصيحتى كأنثى
وبالتوفيق يا مجهول

ازاى قدرت تحكم على نفسك انك مش طبيعى بنسبة 100%100 بدون اى تجارب مع الاناث او حتى الذكور مينفعش تحكم من وحى خيالك الممارسة هى الى بتحكم على حالتك بالظبط

كلامه واضح انه ملوش في الإناث وهو مثلي بيحب الرجال ومش عايز يدخل فى دوامة انه اتجوز ومقدرش يعمل حاجه في ليلة دخلته ، انتو بتصعبوها ليه ع الراجل … انصحك حاول افشال الزواج بأى طريقه وانفد بجلدك … حاول تشوف اي سبب او اخلق سبب واتخلص من الجوازة دى …

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

راييى ان ترفض تلك العلاقة
انت رجل وتستطيع ان تقول لا
انت فى مصيبة طيب والفتاة تبقى ايه
استمرارك فى هذا الامر سوف يؤدى حتما الى شيء من اثنين
اما الطلاق لعدم قدرتك على اشباعها
واما انها سوف تخونك اشباعا لرغباتها وقد يتفضح امرها فتعترف بانك لم تكن قادرا على وطأها
\لذا الان وقبل اى شيء ابتعد حفاظا على البنت وحفاظا على نفسك ايضا
لاتكن سببا فى تحطيم حياتها وحياتك لان نظرة واحده منها وانت عاجز امامها كفيل بان يقتلك حرفيا

انا شايف انها فرصة لك من جميع النواحي كمل للنهاية وتزوج وبعدين اكتشف نفسك هل انت موهوم ام لا
اذا كنت موهوم اصلحت نفسك وحياتك وعدت لميولك الحقيقي
اذا غير موهوم تكون اعلنت نفسك للجميع بميولك بشكل غير مباشر واصبح بعلم الجميع

والبنت لا تقلق عليها طالما مفيش قصة حب وهتلاقي حد تتجوزة باختيارها مش باهلها

احكيلها انك بتحب وحده تانيه و اهلك غصبوك عليها لأنهم ما بحبو البنت الي انت بتحبها و هي بتفسخ الخطبه من طرفها و خلص