الركوب بدون تذاكر free ride

قلت لاستاذى (هو مثلى سالب) فى الجامعة بأمريكا هناك عاوزة (انا مثلية سحاقية) انام معاك ونعمل حب
قال وانا ايضا اعشق هذا و بعد أن تعددت اللقاءات و زادت عنفا و إثارة بشكل مجنون قال لى الاستاذ تعالى نتزوج ونعمل أسرة تبقى زوجتى المتحررة وانا زوجك المتحرر …
قلت لاه بلاش زواج علشان افضل منطلقة حرة بمزاجى
قال انتم فى مصر مزدوجى الشخصية بمعنى ان الذكر او الأنثى يحب يعمل علاقات مع شخص غريب مستعمل له تجارب زى السيارة المستعملة او الشقة المفروشة إيجار مؤقت بدون ارتباط ولا التزام ولا لوائح ولا قوانين فى حرية مطلقة و يهجره اى وقت ولكن عندما يتزوج يختار بنت عذراء ع الزيرو ماحدش فى اعتقاده المخدوع نام معاها ولا دخل بتاعه فيها ولا مصت له فى فمها ولا فى فتحتها الشرجية ويكشف عليها يلاقيها عربية ع الزيرو لم يمسسها مفك ميكانيكى قبله … والبنت أيضا تختار عريس تتجوزه و تتخيل انه ملاك برىء عمره لم يمارس الجنس
يعنى المصرى يحب يتفسح فى عربية مفتوحة السقف ولكن لما يشترى بفلوسه يشترى عربية ع الزيرو مقفولة بالشمع والسلوفان
يحب ينام مع زوجات الجيران والاصدقاء والدنيا و بناتهم و لكن عندما يتزوج يختار بنت بغشاء بكارة و عذرية سليمة …
يعنى المصرى يحب يركب ببلاش اونطة عربيات ناس تانية
You like to have free rides
ضحكت و ركبت عليه و قلت له طيب ياللا وصلنى كمان شوية و متعنى

ألغى هذا المستخدم حسابه

إعادة نشر بس حلوة من واحدة ملبن زيك

ألغى هذا المستخدم حسابه

عاوزة اتناك بمزاج قوى من شاب جميل جدا و احبه و ادلعه و ابوسه و اطلعه وأقلعه و نزله الكلوت و ابوس و الحس قضيبه اوقفه و اعضه و ازغزغه و اركب عليه و احط بزازى فى شفتيه و احط زبره فى طيظى و ادخل صباعى فى طيظه و اهيجه و اغيظه يقوم متوحش عليا و يعضنى و ينيكني و يوجعني و اغنج له و احضنه و اعصره فى حضنى و بين فخاذى احضنه واشرب لبنه و يسقينى شفايفه اسبوع لا شهر لا سنة عسل و يكون اسمه (س). !!!