مشاركة اثنين بنات فى ولد او العكس

اكتشفت مع حبيبتى و عشيقتي ان لما بناخد الولد حبيبى فى وسطنا انا وهى ونبقى بنتين معاهم ولد واحد بتبقى المتعة مضاعفة مثيرة مالهاش مثيل ابدا
ونفس الشيء لما اكون انا بنت واحدة لوحدى بين حبيبى و صديقه ولد تانى بتبقى متعتى جنون بركان و هزات زلزال لاننى بنت واحدة بين ولدين عاشقين ليا … اووووف … لازم كل بنت تجرب ده

كان عندنا شقه في اسكندريه و من سنتين اتعرفت علي جارتنا كانت اكبر مني ب٩سنين و متجوزه المهم كنت لما بروح لوحدي و احتاج اغير انبوبه او احتاج حاجه كانت بتساعدني و علاقتنا بيها كويسه لحد ما بقيت انا و هيا صحاب و العلاقه تطورت لمرحله الاعجاب و مارست معاها قبل كده و قولنا مش هنعمل كده تاني و في مره كانت مصممه اني اسافر و لما سافرت لقيتها عزماني عندها و كانت بنت خالتها هناك و بليل كلمتني نقعد سوا كلنا و لما قعدت معاهم مارسنا الجنس انا و هيا و بنت خالتها و كان ممتع جدا فعلاً ان معايا اتنين كل واحده بتعمل حاجه و كل وحده مميزه في حاجه و العلاقه دي انتهت من بعدها بسبب ظروف السفر و كانت اكتر مره ممتعه بالنسبالي

احكى لى و هيجنى خلينى اجيب معاك وحياتى عندك بالتفصيل قوى
اقول لك آه آه آه من قدام جوة الفرن مولع و اللا أقول لك آى آى آى من ورا يضرب فى قلبى و يسمع
واللا اقول لك أوووه أوووف أوووف حطه فى بقى و شوف لأهه زووف زقه و زوف
جننتني عمالة افكر فى كلامك واتخيل انى انا كنت هى معاك لوحدينا و مرة اتخيل انى كنت معاهم وانت معاك خمسة شبان هايجين علينا احنا ثلاث بنات فى معجنة عبور الكس للطيظ و حفر الدهاليز
احكى لى الاول كل شىء عن نفسك عرفنى بيك يا متوحش يا مفترس كويس بصدق و متع خيالى لغاية ماتفشخنى يا غالى يا خالى و عالى قوى و متعنى متعنى متعنى

متعتى المطلقة فى زنا المحارم حيث القوة والصراحة و الفجور الأمن جدا
بعيدا عن الفضائح و التهديد والابتزاز
كل شىء قوى بتركيز عالى جدا و جوة البيت بعيد عن الغرباء وامراضهم

ألغى هذا المستخدم حسابه

طووووووووووووووووووووووظ جامدة جدااااااا