اكتشاف بالملاحظات الغير مقصودة

جنسانية

دايما احب العب واحسس و ادخل صباعى فى حبيبى او حبيبتى من وراء …
اكتشفت ان الذكور يعشقون ذلك و يطلبونه ويتوسلون لادخل صباعى فيهم من وراء اكثر من البنات و الستات

يمكن انتي السبب بتعمليها حلو يا ريت اجرب :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue: انا لمًا جربت مع نفسي مفيش اي متعه غير نفسيا احس اني بنت

لازم اكون انا فعلا معجبة بطيزها او طيزه هو لو كان معايا ولد وشايفاها جميلة و حلوة و مثيرة بالنسبه لي انا
انا بأحب احسس عليها واعصرها واقرصها دلع خفيف و بينما انا ارضع بزازها و امص وارضع شفايفها و امص لسانها وابص بعينيا جوة عنيها و اتأمل خدودها وتعبيرها و اتاوه و اغنج معاها بلبونة و شرمطة و هيجان
احسس فى الأخدود اللى بين الارداف بأصبع واحد مبلول لفوق وتحت بين الطياظ طالع لظهرها ونازل لكسها او بيوضيها بخفة ببطؤ شديد و أقف بصباعى مبلول وادعك خفيف دواير دواير حوالين فتحة الشرج و اضغطوا شوية شوية بالراحة فى الفتحة و ابل صباعى او احط عليه حتة كريمة كبيرة او مرهم و ازحلقه جوة عقلتين بس و اسحبه لبرة بشويش واكرر الدخول ببطؤ و الخروج اسرع و انا امص وارضع بظرها او شفايفها بمزاج قوى … كل شوية اضغط صباعى أعمق شوية لغاية ما يدخل جوة كله كله كله اسكت خالص وأفضل اضغط صباعى جوة اكتر من غير سحب لبرة … بعد شوية أبدا اسحبه لبرة ببطؤ شديد جدا … ياخد ييجى خمس دقائق علشان اسحبه كله برة … و ابد ادخله تانى بس عادى وأخرجه بسرعة و استمر ادخل وأخرج بسرعة متوسطة و انا ابص فى عنيها وشفايفها وارضع بزازها و كسها
كدة حبك مالوش حل و هى او هو ح يجرى وراك طول عمره موت

احح انا نفسي تعملي فيا كل ده واجرب كل الي قلتيه كلمه كلمه

فين و امتى و كيف … ابعتى صورة بطاقة الرقم القومي و شهادة سوء سير وسلوك و صحيفة الأحوال العاطفية و شهادات خبرة حياتك الجنسية الاول
و بعدين افكر

:rofl: انا ف الحقيقه طبعا بكسف فشخ ومعملا سكس ابدا برا الجواز وخبرتي مش كويسه اوي غير اني عبقريه ف اللحس 🫣🫣

اموت انا فيك ياقمر
نفسى انام مع ست و جوزها مع بعض كلنا
هل ياترى انت تحب انى اعيش معاكم اللحظات الجميلة و المتعة دى بجد بجد بجد

انا احب بس هي مش هتحب للاسف يا قمر انتي :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

اخاف نبقى انا وانت لوحدنا
باين عليك متوحش عطشان و جعان و ح اروح ضحية بين فخاذك يا شقى
طيب قل لها تيجى تراقب حقوق الإنسان إذا كانت هى عارفة ان الذكر بتاعها ملاك موش انسان

عاشقة بنت نوبية وعشيقتها اسكندرانية متوحشات… اجيبهم معايا ؟؟؟

شوفي انا اول ما هتلمسي صدري هتحول شرموطه ف اطمني :rofl::rofl:

ألغى هذا المستخدم حسابه