حبيبى عنده سؤال محتاج إجابة

علاقات

مشكلة فى العلاقات الجنسية الزوجية
زوجتى جميلة جدا وزنها زائد قليلا فوق ٨٥ كيلو
اعشقها و اتلهف عليها جنسيا بشكل غير عادى و اكون فى منتهى وقمة الاستثارة و انا استعد قبل النوم معها وهى أيضا تكون مهيأة جدا و مستثارة بشدة قبل اللقاء في السرير بساعات … و عندما نتعرى تماما و طول المداعبة و التأهيل و تصل هى الى الاورجازم العنيف جدا اكثر من عشرين مرة اثناء المداعبة واستخدام الأصابع و الفم و اليد و تبتل وتقذف فيضانات غزيرة جدا … و باثناء ايلاج القضيب فيها تقذف هى كثيرا جدا … وبعد قليل اذا

اشتكت هى او تالمت او قالت لى حاسب استنى شوية ابعد عنى شوية موش قادرة اتنفس هات لى ماية بسكر بسرعة ح اموت … ساعتها يصيبنى انا ارتخاء تام و افشل تماما فى الانتصاب او تكملة الأداء الطبيعى معها
هى تقول انها تكتفى تماما بكل شىء بدون الايلاج الشديد الانتصاب العميق لانه يضرب عنق الرحم ويؤلمها الما شديدا … زوجتى تعشقني وتريد ان استخدم لسانى وفمى واصبعى فقط معها وتصل الى ذروة القذف، لكنها تكره قضيبي و وجوده داخل مهبلها… زوجتى تحب وتدمن مشابهة فيديوهات سحاق بين الاناث اكثر و

رأيتها عدة مرات تفعل السحاق مع اختى الصغيرة و انا تجاهلت ذلك لانه شىء تافه بين البنات .
ما هو الحل … اريد الإنجاب منها و هى تحب أن اقذف فى فمها او على وجهها وصدرها او بين اردافها … نسيت اقول ان زوجتى تحب و تطلب الممارسة فى فتحة الشرج مع انها تتألم و تصرخ كل مرة ولكنها تطلب الاستمرار في الشرج … هل زوجتى غريبة انا لا افهمها … مؤمن بحرية المرأة فى الاختيار بدون قيود … بماذا تنصحيني

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

مصطفى مين فيهم .
هو انا اعرفك … طب هو انا شفتك ؟
طيب بأمارة ايه ؟ هو احنا حصل بينا حاجة كدة ولا كدة و لا مؤاخذة يا افندى انت ؟؟
ههههههههه
طبعا فاكراك ياحبيبى كويس قوى
وفاكرة بتاعة اللى طوله نصف متر و دراع تخين كدة و مبقلظ و عنيف وراسه زى المانجا العويسي و طعمه عسل بريحة المانجا و لما بتزنقنى بتوجعنى وانا اعيط اعيط اعيط و انت تدق تدق دق وانا اقول لك آه آه آه كمان كمان كمان جوة قوى يادرش متعنى يادرش
خليك كبير باة و اصبر
اوعى تجيب دلوقت
انا مشتاقة وعاوزاك

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه