رايكم في موضوع العلم اللي اترفع؟؟

قانون وتشريع
ثقافة ومجتمع

اكيد سمعتوا عن الموضوع ده اكيد في ناس فرحت من هنا لما عرفوا بس انا جالي اكتئاب و حزن شديد من كميه الكره و الشتايم و ان حلال القتل في المثليين و كلام فعلا يحسس الواحد انه عايش في غابه و لازم يفضل خافي و عايش في عذابه و هو ساكت… يعني هما شايفين ان المثليين المفروض يموتوا او يختفوا بسبب حاجه الواحد ماختراهاش اصلا مين عاقل انه يختار الحياه المؤبده دي مين هيختار انه يعيش في وحده و خوف و حزن من ابتلاء مالوش دخل في انا كل يوم فعلا بحس اني مش قادر اكمل حياه في الدنيا الضلمه دي و من الكره و العنصريه المرعبه بالشكل ده…
.

This user has deleted their account

و الله انا حسيت بكذا حاجة في بعض و فعلا جالي اكتئاب و قفلت كل حساباتي عشان مشوفش الشتايم بس في الأول يعني اتبسطت سنة بسيطة ان فيه ناس مننا عندهم الجرأة يعملوا كدة بس للأسف الموضوع ده خد مساحة كبييرة و جابلنا الكلام و خوفني أكتر.

وايه اللى يزعلكم كدة المفروض تتبسطه ان الموضوع في طريقه يظهر في النور لانه اخد حيز رائع من المناقشة
وطبعا في مؤيد وفي الرافض وكل حاجة في كدة وفي كدة ويفضل الحال على ما هو عليه لان في بصيص
من الحريه قادم فأبشره حتى تصله الى الحرية الكامله

س نسبه المعارضه كانت حوالي اكتر من ٩٠ % كانوا بيتكلموا كاننا اقل من البشر انا شايف ان ده زود الكره علينا و للاسف قلل الحريه… في قرار نزل بمنع الفرقه تيجي مصر تاني و بيطلبوا بالفبض علي الشباب الي رفعوا العلم…
ده كفايه صوره الاعلام لما اتكلم عن الموضوع ده و تحقيره فينا
و كفايه كميه الشتايم و الاهنات علينا و اناس اللي عماله تفتي ان ده اختيار و انه مرض و هندمر الارض… اصلا محدش واقف معانا محدش بيدعمنا محدش فاهم طبيعتنا كل حاجة ضدنا فى مجتمعنا لا راجل دين ولا طبيب نفسى ولا مثقف صعب وقليل جدا حد برة دايرة المثلية يتقبلنا ويتفهمنا كويس … جوانا كم هائل من المشاعر والصراعات مكبوتة ومحبوسة جوانا مش عارفين نطلعها لحد حتى لو على سبيل طلب المساعدة…

هي مش فكرة تقبل حد احنا عارفين كمية القرف اللي حوالينا هي فكرة الهجوم الغير مبرر اللي من زمان على محتمعنا اللي ميقدرش يعيش او يتنفس في البلد دي حتى و اللي بيحاول يعيش ممكن يتلفقله قضية و يتسجن و حصلت كتير أظن.