وجع

أدب
شخصي

احساس بيوجع لما تلاقي نفسك وحيد مش لاقي حد يسمعك او يفهمك…
لما تلاقي كل الابواب اتقفلت في وشك…
لما تلاقي سوء حظ ملازمك بقاله فتره طويله…
لما تلاقي قلبك بيوجعك جواه حنين و شوق وحزن بس مش قادر تعمله حاجه لان الناس اللي حبهم خذلوه…
.

This user has deleted their account

الانسان اللى بيحس بظلم الناس القريبين منه بيحس بالاحباط وده اكبر غلط يبقي في الحاله دى بناء اصدقاء جدد
وباسلوب اخر ومش يمكن اسلوبك ابعدهم عنك ولازم نجرب كل الاساليب لكى تعثر على اصدقاء دائمين
يزعل لزعلك ويفرح لفرحك ويكون بجوارك وقت الشده هى دى الصداقة الفاعله المتفاعله

ولما الواحد يثق في حد، لازم اللي قدامه دا يصدمه و يخون ثقته

شكرا مارتن. عجبتني جدا مقولة جبران وفعلا صحيحه بنسبه كبيره.

مش انتي لوحدك اللي حسيتي بالقهر او الظلم كلنا اتظلمنا وانتي علي الاقل مشكلك مش هتكون كتير زي الراجل والحمد اللة علي كل حال بس والنبي اكتبي كل بوستاتك عربي احسن معرفتش اقراء ولا كلمة من ام الاجنبي باي بيسو 35 الجيزة اسواني

بصي هرد علي كلمك احنا زيك كلنا اول حاجة انك حاسة انك وحيدة لم كنت زيك بدات اتكلم مع الناس اللي زاي ماثلين علي شواذ واكتشف حاجة غاية في الروعة وفجرت حجات كتيرررررررر اوي جوايا عارفة يعني تلاقي تكلمي معاة عن كل احساسيك وانتي مش مكسوفة احساس واووووو روعة بقيت اكلم معاهم مرة علي مرة وبدون كسوف اكتشفت نفسي عرفت ميولي بالظبط متعة لوحدة بس انتي مكلمتيش حد مدورتيش علي حد تكلمية عشان يفهمك دوري لو مش لاقية كل الناس هنا هتساعدك وهنا بالذات الناس كلها محترمين حتي الرجالة هنا مبيطمعوش في الستات مش ميولهم انا شخصيا سالب وبتكلم مع ستات ورجالة بس الستات مجرد كلام وصداقة وانتي كلمي اكلمي مع بنات ورجالة يمكن تكتشفي انك انسانة عادية ومش مثلية ولا حاجة دوري علي نفسك جوة نفسي علي الفنان احمد مكي