قصتي مع الجنس

شخصي

انا شاب من الجيزة عندي 17 سنة من سنتين كانت حكايتي وبدايت قصتي من سنتين كنت بقلب علي الانستجرام في لمحت موضوع دياثة فقرأت عنه فا حبيت اعرف اكتر عنو ودخلت وكلمت ناس واتكلمت معاهم وحبيت الموضوع وبقيت احب اتديث في الاول كنت بجيب صور نت واسامي مش حقيقية كنت بخاف بس فترة عديت وبقيت مبحسش بمتعة ذي الاول فا بقيت اقول اسامي محارمي مرة مع مرة بقيت اصوروبقيت مدمن للدياثة وكانت تجربة ممتعة ودخلت علي التيليجرام ولقيت حاجات فعلا فعلا توديك ورا الشمس لحد ما اتقفشت من بيتي اني بصور وكدا واتضريت جدا نفسيا وعلاقتي مع اهلي مرجعتش ذي الاول بس من بعديها وانا بقيت احس بميول غريبة

ميول غريبه مثل ماذا؟

ممكن تكلمني تحكيلي بالظبط ميول ايه

بحس اني بحب اكون بنت البس لبسهم واتعامل كبنت حتي في العلاقة اتعامل كبنت

انا من الطفوله بالغلط واحنا بنلعب انا واخواتي البنات لبس ماما وقع عليا واتكهربت منه حسيت انه حلو ومن ساعتها حسيت اني بنت وبس بحب اكون والبس بنت ومعرفتش ابعد الفكره ابدا ولما كبرت بس بحب بنات تعاملني ك بنت وتخليني بنت اكتر واعمل حاجات بنات وتتحكم فيا وتخليني بنوته وبحب بنت تلعب بصدري جداا او اي المءخره وكده

ينفع نكون اصدقاء يا حببيتي

اهلا اهلا ينفع طبعا :sparkling_heart:

انتي منين يا قلبي وعندك كام سنة

انا من اسكندريه بعيش بالكويت وانت

مشكلتك ان انت قفشوك و وقفت موقف المذنب و هم الملائكة الأبرياء
انا بدأت عندى الدياثة فى مراحل طبيعية تدريجية جميلة جدا
بدأت استفهام أسئلة كثيره عاوزة اجابتها من ماما و اختى و اخويا و اخوالي عن العشق و الحب والطرق والاوضاع و اللذة والاحساس … علموني كثير … بعضهم اعطانى تجارب مباشرة لذيذة فعلا وبقيت طرف مشارك فى مواقف جنسية معاهم بحجة انهم يعلمونى
و بعدين نقلت مرحلة التخصص عليهم مع عشاق و كدة و ضبطونى اتلصص و اصورهم فطلبوا منى الاشتراك الفعلى بدون تلصص ولا تجسس غير مباشر
وجودى معاهم الصريح نقلن الى مرحلة الدياثة … بقيت ديوثة رسمى … متعة رهيبة اشوف واشارك و اقدم مساعدات وخدمات مباشرة بين ماما او اختى او اخويا و بين عشاق من برة الأسرة و اوضب مواقف و مواعيد الخيانات الزوجية و علاقات المحارم و العشاق و كدة … و احلى والذ المواقف فى حياتى لما اكون ديوثة على ماما او اختى او اخويا او زميل فى الكلية او المدرسة او حتى مع اساتذة واستاذ عندى فى حجرتى وانا قاعدة معاهم مبسوطة قوى …
همة كمان ردوا الجميل و اخدونى عندهم فى بيوتهم و جابوا لى عشاق انام معاهم اولاد و بنات و عملوا لى افلام بورنو تجنن جدا …
بصراحة العشق عسل و بالذات مع المحارم
احبك يا مجنني.

هوا انتي بنت ولا ولد عشان انا توهت معلش سامحيني او سامحني معلش بس قصتك عجبتني اوي

انا اتكلمت معاها فتره طويله ومعرفتش برضو

بس قصتها او قصتو عجبتني اوي وشبهي شوية

قصصها حلوه هي بتآلف وبتكتب قصص حلوه ودي المشكله ان متعرفش هي بتتكلم تاليف ولا بجد ولا ايه