عن الكشف الطبي في الجيش

اذاي اعدي من الكشف الطبي في الجيش لو انا مارست جنس شرجي و الكشف الطبي كمان سنتين

امتنع عن الجنس سنتين، وسيعود كل شيء كما كان لان الكشف بروئه الدبر كما عرفت وليس بفحص الدم

هتتقفش مهما عملت و ساعتها امك هى اللى هتيجى تستلمك و يقولوا لها تعالى خدى بنتك يا حاجة

لا يوجد هكذا فحص ابدا مجرد كلام متناقل وبحال وجوده فهو انتهاك للانسان كما ان العضلة العاصرة الموجودة في فتحة الشرج تتوسع وتتقلص كأي عضلة وقد تتعرض البشرة فيها للخدش من الامساك مثلا او البواسير او الاسهال وكثير من الامراض وتختفي الاثار باختفاء المسبب خلال ايام

الكشف فى الجيش عن الفتحة الشرجية كشف جراحة فقط
لكن إدخال أصابع فيك يكشف انك خول ومتناك بانتظام واللا لا
والكشف الظاهرى على الجلد فى طيظك وحوالين الخرم و افخاذك وبيوضك و وجهك وايديك وظهرك يكشف بوضوح وبالتاكيد كل الامراض الجلدية والتناسلية و كل تاريخ حياتك فى العمليات الجنسية
توكل واقلع وخش الجيش حا تنبسط قوى من الجنود الصعايدة انت مطلوب ليهم جدا
مبروك على طياظك

و هل تحليل الدم له علاقة بممارسة المثليين للجنس فى الطيظ و لا مؤاخذة ، ف انا سالب عاشق مجنون مدمن للقضيب و دخوله فى فتحتى الشرجية عدد من المرات كثيرة يوميا

أسمع منى مفيش كشف على خرم الطيز غير لو أنت طلبت انت بتعدى على الدكتور بيسألك بتشتكى من حاجه هتقوله لا و هيديك لائق غير كده مفيش اللى يقولك غير كده بيبقى عايز يدمرك نفسيا و بيفتى

عادي انا عديت منه وهي كانت وسعه وهو بيكشف وقامت عليها وقفلتها

متقلقش مش بيكشف اصلاً ، انا داخل الجيش بس انا موجب و هو بيقول للناس بس اللي عنده مشكله يقول و بيقول الحالات اللي تاخد فيها اعفاء وبس لو محدش قال علي حاجه مش بيتكشف عليه و بياخد لائق عادي

• أولاً : كشف الجراحه بيكون كشف عن اي عمليات جراحيه ف جسمك كله + الكشف عن الدوالي ف الخصيه او البواسير والناسور وامثالهم من الامراض (لا يتم الكشف عن عذريه الرجل او بمعني اخر مش بيعمل كل ده عشان يشوف انت مارست قبل كده ولا لا كله دي اسطوره مش اكتر )

• ثانياً : افترض ان الممارسه اللي انت مارستها اثرت علي العضله وبقي ملحوظ ب العين انك مارست (واسعه) طيب والدكتور بيكشف عليك علي الحاجات اللي اتفقنا عليها وهو بيكشف عرف انك “مثلي” … تفتكر ايه اللي هيحصل ؟ …. ولله مش هيحصل حاجه اخره يرمي عليك ب كلمه يا “شاذ” مثلا مثلا لكن غير كده هو عاجز انه يعمل اي حاجه لان مفيش حاجه اسمها “شهاده حمراء” كل دي اساطير من الكبار للترهيب مش اكتر
•ثالثاً : كل اللي فوق ده هيتم ف حاله لو تم الكشف عليك
يعني بنسبه ٢٠٪؜ يتم الكشف عليك
و ٨٠٪؜ لن يتم الكشف عليك … لان معظم الدكاتره من اصدقائي مش بيكشفو علي حد غير اللي بيطلب انه يتم الكشف عليه … يعني بمعني اخر انت محدش هيكشف عليك غير لو انت طلبت ان يتم كده بحجه انك مثلا عندك (دوالي او عمليات جراحيه او ناسور ) اللي هي الحالات اللي ذكرناها فوق
.
.
مش معني كده انك تمارس الجنس براحتك
ديما اختار شريكك ب عنايه واتبع الارشادات الجنسيه لسلامه حياتك من الامراض الجنسيه

( معلش طولت عليكو بس حبيت اوضح الصوره )