غرقانة بخيالى و نفسى فى الحقيقة

شخصي

اعيش مع مشاعر المثليات و المثليين و ذوات و ذوى الميول الخاصة … مشاعر عشق بين اثنين فارق السن بينهم كبير جدا … عشق بين اثنين من نفس الجنس … اعشق موت علاقات العشق بين المحارم و بالذات الولد مع أمه و مع ابيه و اخته …بين الخطيب و حماته و العروسة و حماها … و عشق متعدد الأطراف بين ثلاثة موجب و انا السالب او موجب و اثنين سالب و بين البنات السحاقيات و امهاتهن … اقرا القصص والروايات و الاعترافات و خيال مكتوب كانه حقيقى. اعيش كل لحظة و لمسة . وانفعل معاها و اترعش و اجيب على نفسى كثير بقوة وراء بعضه بدون توقف … لكن الحقيقة انا نفسى اعيش لحظة حقيقية من اى موقف حساس اقرا عنه … أعصابى تعبت و جالى انهيار نفسى أكثر من مرة . … و ذهبت للأطباء النفسيين و اعترفت … لكن النتيجة مأساة و شوق أكثر اعيش فيها حقيقتى وانا بنوتة بين أحضان عشيقى الجميل

انتي منين ، اانا ليزبيان من اسكندريه

This user has deleted their account

للاسف مش كل موقف حلو نتخيله او نقرى عنه او كل ميول حلو نقدر نجربه في الحقيقة :sweat:

انا زيك اتمنى الاقي حد نرتبط ونكون سوا دايما

يا ريت احب اووي نجرب

01100102398
من مصر الجديدة … ٢٢ سنة مدام مطلقة
ديوثة … ممكن نتقابل و نتبادل الزيارات الطويلة … عندى مكان … حبوبة … مثيرة ممتعة … كيرفى … مثقفة جنسيا … بسرعة ردى عليا

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

عاوزة اتناك بمزاج قوى من شاب جميل جدا و احبه و ادلعه و ابوسه و اطلعه وأقلعه و نزله الكلوت و ابوس و الحس قضيبه اوقفه و اعضه و ازغزغه و اركب عليه و احط بزازى فى شفتيه و احط زبره فى طيظى و ادخل صباعى فى طيظه و اهيجه و اغيظه يقوم متوحش عليا و يعضنى و ينيكني و يوجعني و اغنج له و احضنه و اعصره فى حضنى و بين فخاذى احضنه واشرب لبنه و يسقينى شفايفه اسبوع لا شهر لا سنة عسل و يكون اسمه (س). !!!

ألغى هذا المستخدم حسابه

انا ليزبيان مصرية و عايشة في المانيا
اتواصلي معايا لو حابة