مش قادر اوصف احساسي

اول مرة عرفت فيها يعني ايه جنس كنت في الاعدادي وكنت مع حد من اصحابي القرييبين جدا ليا، وكنا علي طول مع بعض وعلي طول عند بعض في البيت انا عنده وهو عندي وهكذا، في الفترة دي بدأ يظهر عندنا علامات البلوغ وبدانا نتفرج انا وهو علي افلام اباحية في وقت بدأت تنتشر فيه الmp4 والكمبيوتر في البيوت، وكانت الدنيا عادي جدا ناحية بعض، لحد ما جه يوم وصحبي دا داخل عليا الاوضة وحصل فعل غريب منه وغير متوقع بالمرة، كان في اغاني شغالة ودا دخل الاوضة بيرقص عادي وفجاءة قلع البنطلون بتاعه وقعد يرقص وكان في وشي، وكان ساعتها العضو الذكري بتاعه في وشي وكان منتصب انا لاول وهلة اتخضيت خضة غير طبيعية وقلبي كان بينبض نبض مش طبيعي، وقام لابس بنطلونه بعدها عادي وقعدنا نتحك وانا وشي محمر ومش قادر اعبر عن الاحساس اللي كنت فيه، وروحت يومها عادي وفضلت افكر في اللي حصل اكتر من يوم لدرجة اني مكونتش بنام، وبعد كده بدات انا اقوله وريني كده تاني وانا اوريه وهو يوريني، لحد ما الدنيا بدات تتطور اننا نلمس اعضاء بعض وكده وفضلنا علي كده فترة كبيرة لحد ما انا اللي قررت اني لازم اعمل حاجه تغير وتطور الدنيا ما بينا اكتر، بدات اهتم بنفسي جدا نضافة وجسمي وبدات اتفرج علي افلام اكتر عشان اشوف اللي بيحصل واقلده، وفعلا جت اللحظة اللي قررت اعمل مفاجاة ليه واني نضفت جسمي جدا ومخلتش فيه شعراية ودي كانت بداية اهتمامي بجسمي لحد الان، ما زلت مهتم بجسمي ونضافتي الشخصية وعمري ما قصرت فيها، والمفاجاة اني مصيت له العضو الذكري بتاعه ودي كانت اول مرة اخد انا المبادرة، وفضلنا في تطور وكانت العلاقة كل يوم في تطور لحد ما خلصنا كلية تقريبا، بس علاقتنا كل الفترة دي كانت سوفت عبارة عن كل حاجه لكن فضلت انا وهو فيرجن وخصوصا انا لاني كنت اكتر الوقت كنت بقوم بدور البنت او البوتوم، لكن بعد الكلية هو اتجوز وسافر ومعادش موجود وانا كمان اتجوزت وبقالي قرابة 4 سنين معملتش علاقة مع حد غيره، مش قادر انسي كم المتعة واد ايه هو كان قادر يخليني اطلع نوثتي وحبي لحاجه زي دي
ومش قادر اوصفلكم اشتياقي لحاجه ولعلاقة تاني زي دي
انا اسف اني طولت عليكم بس مش لاقي حد ادردش معاه

This user has deleted their account

This user has deleted their account