قصتي مع الميول المختلفه

شخصي

انا انسان عادى جدا في حياتي الاجتماعيه ولكن من فتره تراودني ميول جنسيه غريبه وكان عندي فضول اني امارس اشياء غريبه ومختلفه ومتابعتي على النت فتحت عيني على انواع مختلفه من الجنس ولقيت نفسي اني حابب اكون بنوتي بس للبنات بس وكل اما اصارح واحده تتهرب مني او تسخر وتقولى يا خول ومن ضمن محاولات البحث تعرضت لعلاقات مع شباب واول مره في العلاقه لقيت نفسي حابب اكون سالب مع الشاب الى معايا وفتحني ونكني في طيزي وحسيت احساس رهيب وهو راكب فوقي كنت مستمتع وفي نفس الوقت مكسوف جدا وحسيت ان طيزي اتفلقت ولما طلع بتاعو فضلت اظرط وكنت في قمه الاحراج وبعد كده اتعرفت على ناس تانيه ومارست معاهم تبادل ولكن متعتي الحقيقه اني اكون بنوتي لبنت وتضربني على طيزي وتعبطني واحس اني خول ليها بس مش لاقي بنت وبقيت اخاف من الولاد عشان الى بسمعه والفضيحه حابب اتناك او اتبعبص من بنت اوي اخر مره اتناكت من تلات سنين وطيزي بتاكلنى جدا ومش لاقي بنت تريحني هل ممكن الاقي نصى التاني ؟

@kokokoko
من حقك تحس كل الى نفسك فيه و تطلعه و تعبر عنه و تدور على شريك حياتك الى تحس معاه بالراحه و الامان ، و محتمع اهواء هو مجتمع كلنا اتجمعنا فيه عشان نعبر عن اى حاجه و كل حاجه جوانا زى ما هى و نسمع بعض و ناخد رائ بعض و نتعرف على بعض و نفضفض مع بعض . بس عاوز اطلب منك طلب صغير ، غير اسلوب الكلام شويه ، فى ناس ممكن تتقبل ( اسلوب الكلام ) و ناس لا. طلبى منك انك تخلى الكلام ارقى شويه مش اكتر
و اهلا بيك يا كوكو وسطنا :kissing_heart::kissing_heart:

بصراحه باخد راحتي في الكلام عشان محدش شايفني😍

مع كل التعبيرات المكشوفة لكن لنكمل
مهم جدا ان تتعرف على هويتك وميولك واحتياجاتك مهما كانت لان هذا سوف يجعلك اكثر سعادة واكثر قدرة للتعبير عن نفسك
البعض يتهرب من ذلك ويحاول ان يكون غير نفسه ويلاقى الامرين بين عدم قدرته على التكيف مع وضع لا يريحه وفى الوقت نفسه عدم قدرته عن التعبير عن ميوله واهواءه الحقيقة
مسالة متعتك تلك حاجه جميله ان تجد اخيرا من يحقق لك هذا الاشباع واتمنى ان تدوم تلك العلاقة لتشعر معه بنفسك

انا احب اتعرف عليك و انام عليك و امتعك و اتمتع معاك … سنك كام و ساكن فين … ممكن رقم تليفونك لو سمحت … انا بنت مثلية موجب قوية مسيطرة

نفسي تعالي وانا هنفذ

تعالى ايه رايك نبقى اصدقاء عايز اتكلم معاك شويه