بنوتي جديد

شخصي
أهواء

هاي انا نودي , بنوتى جديد هنا
ف الاول فرحت بوجود عالم زى اهواء نقدر نتكلم فيه عن مشاعرنا وال بنحسه بدون خجل او خوف من المجتمع وممكن اجرب اتكلم
انا ولد عندي 26 سنه كان عندي هوس بجسمى وانا اصغر من كدا كنت بحب اتفرج على جسمى , يكون من غير شعر وجميل طول الوقت بعدين حسيت بميول انثوية بقيت البس لبس ماما اندر وير او لانجرى بقيت مبسوط بجسمى في اللبس جدا. فكرت ف الاول ان ان كدا مثلي وان لازم ارتبط بولد جربت اكلم ولاد واعبر عن مشاعرى بس كان الرد جنسى بحت يلا اقلع يلا ورينى وبس انما حب وارتبط وكدا مكنش في لا . بعدين كبرت حبه واتعرفت على بنات ولقيتنى بنجذب ناحيتهم جدا وارتبطت ببنات كتير وكنت سعيدد جدا وكنت بكون مبسوط لو قربنا من بعض جسديا بس دايما كنت بحس انى لسه بحب البس لانجري او لبس بناتى واشوف نفسى فيه . عرفت حبيبتى بدا واتبسطت انها فهمت وحبتني زى منا بقيت البس واوريها عليا اللبس وتعبر عن اعجابها هيا feme خالص وملهاش ف العنف واوقات كنا بنمارس سوا وانا لابس لانجرى وحاجه جنان. وف نفس الوقت جربت اكلم ولد بنوتى وكنت منجذب ناحيته اوى وحابب جسمه ف فهمت انى كدا بحب ايا حاجه femine وبس بحب اكون انا وبحب اكون نودي ال بتلبس لانجرى وتتمايص.

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

اناسعيدبقصتك اتمناان نكون اصدقاء ونحكي لبعض مغامراتناالجنسيه السالفه والموجبه

اخيراوجدة الي اريده لاحكي كل شي عن حياتي الجنسيه

مرحبا بك
احب نتواصل مع بعض ونزيد التعارف بينا ربما تجد ماتريده عندي
منتظرك
هذا إيميلي
rafee254254@gmail.com

ألغى هذا المستخدم حسابه

جميل انك لاقيت نفسك و لقيت الناس الى تحبك و تحبهم. بتمنالك كل السعاده :kissing_heart::kissing_heart: