مثليات ، سحاقيات ، ليزبيان ، ولكم هير بيتشز

هاي انا لسى جديدة هنا ولا عمري في حياتي مارست الجنس نفسي اجربه اذا في خبيرة تعلمني انا جاهزة في وقت

حبيبتي الممارسه مش محتاجه تعليم فقط ركزي علي احاسيسك و مشاعرك هي الي تقودك للي انتي محتاجاه

اعتبريني اختك او صديقتك … انا من المنصورة … لو عايزة نخوض تجربة أو مغامرة سوا … ده شيء يسعدني

الجنس احساس ممتع وجميل لا يحتاج التعلم فكلنا يولد ولديه القدرة على الممارسه
التعلم يكون فى كيفية الامتاع والاستمتاع وليس فعل الغريزة نفسها
التعرف على جسد المراة وما يثيرها وكيفية الوصول بها الى قمة النشوة
وايضا قدرة المراة على التعرف على احتياجات الرجل والوصول معه الى اقصى درجات الشبق والاثارة الجنسيه ليؤدى ويظهر مواهبة الجنونيه فى كيفية وطء المراة والوصول معها الى قمة المتعه

الممارسة بتعرفك ازاي تمتعي اللي معاكي و ايه بيمتعك لازم متاخديش الامور بشكل شخصي و تقبلي تتعلمي و تعرفي انه كل شخص و متطلباته بالذات الستات التواصل هو المفتاح

فكرة تعلم الجنس
اعتقد حتى الجنس يحتاج للتعلم ليس تعلم الادخال والاخراج وكيفية الوطء لكن فى القدرة على الامتاع وده اهم هدف للجنس اصلا المتعه
الكثير من الرجال وايضا السيدات لا يعرفن كيفية امتاع شركاءهم ليتحقق الهدف المطلوب وهو المتعه

ألغى هذا المستخدم حسابه

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
تعجبنى صراحتك وردودك وقطعا اسلوبك فهو رائع ينم عن امرأة ذكية جميله مثقفه وتلك هى المرأة التى تستهوينى ان تكون بتلك العظمة والجمال
قطعا سوف نلتقى على سرير واحد هذا وعد مني ان اردت ذلك اما عن جنونى وفحولتى فسادعك انت تحكمين على ذلك فأنا اعشق حديث اصدقائي عنى وليست حديثى انا
طبت وسعدت حتى نلتقى

انا لست سحاقيه، لكني يمكن أن اعطيكي نصايح مفيده، يعني كيف تخارتي البنت وكيف تحكي معها وتكتشفي لو هي متجاوبه معك أو لا.

This user has deleted their account

This user has deleted their account

ممكن اعرف انتي ايه ونكون صديقات

انا اقدر اساعدك انا جاده جدا والتواصل بيكون كاميرا عشان تتعملي افضل

ليش لا
في أساليب كثره
ممكن تراسلني على الخاص

مريم ممكن رساله خاصه

هايي تقدري تكلميني اي وقت انا برضو في نفس وضعك بس جربت قبل كده مره

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه