بلا هويه جنيه

شخصي

انا فعلاً محتار …… مش عارف احدد ايه اللى انا فيه … بس هاحكي اللى بحسه و اللى حصل معايا يمكن حد يساعدنى …. اول فيلم اباحي كان فيلم ليزبيان و كنت مستمتع جداً و حبيت الموضوع و بقيت احب اتفرج على ليزبيان و شهوتى عليهم … ولما كبرت و عملت علاقات مع بنات كتير كنت ببقى مستمتع لكن بردو بحب اتفرج على ليزبيان و بحس بمتعه تانيه …. وكنت بقرف من الجاي لغايه ما اتفرجت فى مره عليهم و حبيتهم بس لسه بحب الليزبيان اكتر و بقيت بتمنى اني اكون بنت عشان احس احساسهم و ابقى ليزبيان …. و لما اتفرجت على ولد بنوتى بحس بشهوه غريبه لانهم اقرب حاجه لليزبيان و فى مره كنت مسافر و شارب انا و صحابى و كنا بنلعب و بنهزر و واحد نام عليا و بتاعه كان على طيزى و حسيت اني عايز استسلم مش عارف ليه
انا بجد محتار و متلخبط و مش عارف انا ايه

هوا ده كله عادى بس نفسك تكون بنت بمعنى ترانس او عابرة ولا بنت بمعنى بنوتى وfeminine وكيوت وكده؟

لا بجسم بنت و انوثة البنت و كل حاجه فى البنات

ده ببساطة ترانس ليزبيان او على الاقل انا بحكم من تجربتى مع الناس اللى عرفتهم لان مش بالضرورة كل الناس تجاربها زى بعض بس اللى ممكن انصح بيه انك (تحاول)تجرب الضماير المؤنثة او اى حاجة تحسسك بأنوثة وكده وطبعا تعمل بحث عن الديسفوريا او العبور الجنسى وعن الاتجهات الجنسية برده وحظ سعيد لان ده مش سهل :tipping_hand_man:

شكراً ليكي هاحاول اعمل كده

انت عايز تعيش دور البنت وتخلى ولد هو اللى يعمل معاك كده