مش قادر انسى

انا اقدر اقول اني حياتي الجنسية نشطه و كثيفه مع الستات و بحبهم و بقدرهم و بموت فيهم بكل الوانهم و اشكالهم و طعم ليهم , لأني ببساطه بعشق كل ما هو مؤنث و الأنوثه و كل هو متصل بهم

و انا هنا مش عشان اتفشخر بقدراتي و حكاياتي , خالص

انا هنا حابب اتجرأ شويه و اتكلم براحتي و اتعرف و اسمع و اشارك

انا ستريت 99.9% من حياتي و الواحد في الميه كان ليا تجارب مثليه و كانت كلها بمحض الصدفه و ما كنتش انا اللي بجري او ببدا فيها , بس ساعتها ماكنتش بقدر اقاومها و لحد دلوقتي مش قادر انساها

و كل ما ابعد الاقي نفسي بلف و بفتكر و بشتاق و عايز حاجه من ريحتها و دليل اني مشارك في المنتدى الجميل ده من فتره ,

و بفتكر قد ايه كانت انوثتهم جميله و طبعا اكون كذاب لو انكرت انوثتهم الجنسيه و متعة التجربة الجنسية اللي حصلت

بس كانت انوثتهم انوثة مشاعر و انوثة شخصيتهم جواهم مش عاديه و مش متوقعه و لمساتهم و انفاسهم كانت بتخليني زي العصب المكشوف , دوبانهم جوا حضني صادق اوي و قوي اوي , لك ان تتخيل او تتخيلي انه برغم كل الموانع و الحواجز اجتماعيه و نفسية و جسديه ما قدروش يحبسوا الانثى اللي جواهم

و ادبيا لازم كمان اعترف اني جبان و يمكن مجبر بسبب العادات و القيود و االظروف ,لخ الخ

اشكركم سلفا على قراءة خاطرتي و اشكركم على التعليق

This user has deleted their account

كلامك جميل جدا و هنا تقدر تتكلم بكل حاجه جواك و عن مشاعرك و احاسيسك زى ما هى و اتمنى انك تلاقى كل ما يرضيك :kissing_heart:

اهلا محمد و شكرا على تعليقك و تشجيعك
يا ريت لو نقدر نتبادل الراي و اسمع عن شعورك و تجربتك , حتكون تجربه مثيره

حبيبى انا يشرفنى اتعرف عليك :kissing_heart:

اذا حابب نتكلم هنا ماشى او لو حابب ابعتلى رساله

Confused feeling
ممكن تشرح اكتر لو سمحت ؟ عشان انا كمان استفيد

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: كلام عبر عن حاجات كتير ، وخصوصا لشخص مش قادر او خايف يعمل علاقة مع حد، او مش لاقي حد صادق يقدر يثق فيه

اكبر مشكله هى الثقه. فى ناس كتير بتدور على علاقات طيارى. محدش بقى بيحط للحب و المشاعر اى اهتمام للاسف

صعب فعلا تثق ف حد أو تاتمن حد

سخنتنى جدا يا واد انت متجوز ؟