فضفضه من القلب

شخصي

انا من جوايا صراع رهيب بين رغباتي كlesb وشخصيتي
عندي مواهب كويسه بعرف ارسم كويس جدا جدا وجميله جدا الحمد لله
بس مشكلتي رغبتي الجنسيه علي طول هورني وعايزه علاقه والموضوع ماثر عليا جدا جدا لدرجه بتوصل اني عايزه اعمل علاقه باي طريقه وحياتي كلها تقف مبعرفش افكر في حاجه غير السكس
ومجرد ما اعمل العاده السريه والمس نفسي بكون حاسه بندم اني سطحيه كده والجنس ورغبتي مسيطرين علي حياتي
حاسه كاني bitch
واندم جدا بسبب كده ومجرد ما يمر وقت قليل ارجع هورني من تاني وابقي عايزه سكس وهكذا

This user has deleted their account

ألغى هذا المستخدم حسابه

انتي عسل انا بحبك انتي عسل وكيوت وكلامك جميل وكل اللي بتقوليه ده طبيعي عند كل الناس مش انتي وبس انا بس التطور الي حصل لما اعمل رغبتي برضو لسه بحس اني bitch lol بس حبيت كلامك كيووت

ألغى هذا المستخدم حسابه

الله على مشاعرك الحلوه وتسلمي على فضفضتك انا نفسك تماما مرات حاس هالقضيه ماخذه وقت كثير لكن حلوه كتير

شنو رايك انكون اصدقاء ونفضفض البعض ونحل مشاكل بعض

احساس الرغبه الجنسيه الدائم على اد متعته على اد ما سعات بيكون متعب. مثلا سعات و انا فالشغل بحس ان غريزتى متحكمه و متملكه فكل عقلى و دا للاسف بيأثر على تركيزى . بس الواحد مينكرش انه احساس جميل

كلنا كده ايه رايك تنكينى في طيزى انا خول احب اتناك من بنت

سبب تلك المشكلة وهى بالمناسبة مشكلة معظمنا ان لم يكن الجميع
مشكلة الرغبة الشديدة للجنس التى تقابل بالموروثات الدينيه والاعرافيه التى توارثناها منذ قدومنا للدنيا
فغير مسموح لنا بالحديث عن الجنس او التفكير فيه او التعبير عن ميولنا واحتياجاتنا لانه عيب اخلاقيا وحرام دينيا فنهرب منه الى العادة السرية او اشباع رغباتنا بمشاهدة الجنس خفية من اهلنا ثم نندم لاننا بنفعل شيء خطأ من وجهة نظر المجتمع
لكنها رغبة ورغبة جامحه وصعب السيطرة عليها بالعكس تلك الرغبة تتزداد وتتوغل كلما مارسناها عكس الرغبات والغرائز الاخرى
فمسألة احتياجاتك ورغباتك فهى طبيعيه جدا ومسألة انشغالك بالرسم اواى هوايات اخرى شيء جميل ليخخف العبء النفسي عليك فقط وليس للالهاء لان الرغبة لن تنتهى

حاول التعبير عن مشاعرك واحتياجاتك بطريقة افضل
البعض قد يكون لديه الرغبه فى اشباع ميولك لكن اكيد سوف ينفر او يبتعد حين يجد رداءة الاسلوب
الوصول للقلوب يحتاج فنونا للتعبير

ألغى هذا المستخدم حسابه

مش كلنا جامدين في الانجليزي زي حضرتك انا مستوايا متواضع جدا في الانجليزيه

ألغى هذا المستخدم حسابه