الاباحة لها متعة كبيرة

جنسانية
شخصي

#1

بحس بمتعة كبيرة وانا بتكلم في الاباحة وبحس ان ناس كتير نفسها تكون ابيحة بس محدش يعرف عنهم حاجة من معارفهم بس عندهم ميول كبيرة للنحرف والشذوذ


#2

كل مقال وله مقام بمعنى مش اى وقت نتكلم زى ما بتقول وده حسب المود اللى الوحدة بتبقي فيه


#3

صح منار معك حق مش في أي وقت وخصوصا في مجتمعنا الي عنده انفصام في الشخصية زى المثل الي بيقول عايزة تتناك وخايفة من الحبل


#4

انا عندى نفس احساسك، واعتقد ان معظم الناس فيها الحته دى ، بس قيود المجتمع فردا علينا اسلوب معين للاسف


#5

كلامك صح كل كلمه عايز تقولها لازم تعرف امتي تقولها وازاي تقولها ولمين تقولها لان كل شخص ومفهومه للحاجه الي ممكن تقولها


#6

لازم يكون المزاج يسمح… و لما يسمح… حننبسط اوى


#7

This user has deleted their account


#8

This user has deleted their account


#9

طيب والحل ماهو الواحد لازم يتمتع بحياته
وبالإباحة


#10

ايوة يا ميجو بس انا بحس اني عايز إباحة معظم الوقت وهايج معظم الوقت


#11

نفسي في حد اكلمه لايف في الجنس والكلام الابيح وش ل وش الواحد تعب من الملل كان نفسي يكون لي جار أو زميل أو صاحب يكون جانبي نتفرج سوا ونتكلم سوا في الاباحة


#12

يا عم انا معاك ونكون اصدقاء مننا فينا ونحاول نعيش حياتنا من دلوقتي


#13

اهلا وسهلا بك يا اسامة


#14

اهلا سامي اتمنا اني اكون مش ثقيل عليكم