ايه العيب

شخصي

ليه مجتمع الميديا ممكن يقبل
ان البنت تكون bi
لكن يعتبرها معقده لو ميولها bdsm
ويبصلها بقرف لما تجمع بين الاتنين؟
وليه ال Mistresses
دايما يحبوا يستعبدوا اولاد بس ومافيش منهم lisb
ليه الفكر ده مازال مرفوض فالشرق عموما
ايه العيب يعنى ؟

Bdsm لطيف وممتع بس انتي متعرفتيش علي ناس تفهمه حتي الناس لو حواليكي بيحبوه بس يخافو يعترفو بكده وعادي لو ليسب تكون bdsm او مسترس دي حاجه لطيفه

فهمت ده وحاولت اشوف السوريات ميديا بلاقي ردود فعل غريبة كل الرجالة عايزه جنس وكل الستات عايزه تذل رجاله
مافيش ساديستيك بجد دى غير انى دايما الاقى تعليقات انى معقده ماحدش بيفهم اى حاجة عن الsub

بصي د ل ناس متخلفه الشرق الأوسط متخلف محدش بيفكر الا ازاي يتنمر عليكي

وانتي بتحبي تكوني ساديه ولا بتحبي تتعرفي علي حد سادي

فى ناس عددهم زاد ف مصر فكرهم ابتدى يتغير ناحية فهم الميول والسلوك الجنسى كويس بس لسه فى كتير مش فاهم، ده عن تجربة انا كات بوي ومريت ب ده مدة طويلة

للأسف بيحاولوا اى حد مش على مزاجهم من غير ما يفهموا

انا باحب اكون مجبرة واحس انى ملك حد حر فيا
انا مش معقده يعنى وعايزه حد يقطع فيا بسكينه زى ماهما فاهمين انا بس بأحب شوية ألم وعنف يخلوني احس بالخوف لام ده اللى بيثيرنى بس باخد شتيمه بالعبيد اول ما اتكلم

لا لا مش سادية انا ماسوشية

اوكي يا احلا بنوته اتمني تكوني سعيده وتستريحي دايماا

:heart::heart::heart:حبيبتى ميرسى لزوقك

This user has deleted their account

This user has deleted their account

Bdsm: bondage and discipline + sadism and masochism
يعنى السادية والماسوشية فى القيد والتاديب
وده بيطلق على العالاقة بين حد سادى يعنى بيحب السيطرة وانزال الألم و العقاب وحد ماسوشى يعنى بيستمتع بده انه يحصل معاه
ودى بتبقى مراحل ودرجات من اول الحاجات ااخفيفة والى بتبقى مثيرة جنسيا للسادوماسوسيين لغاية التصرفات المرضية المؤذية واللى بتكون غير مقبوله واللى هى السبب فى رفض المجتمع للسادوماسوشية لان المجتمع للاسف بيخلط ويرفض من غير مايفرق
القيود عاده بتكون رمز اساسى فى التعبير عن السيطرة وحرية التصرف فى الاخر
من الماستر او المستريس وهما السيد او السيده فى السليف يعنى الشخص المستعبد اللى بيكون فاقد للسيطرة ومملوك
والسليف انواع كتير منهم الكاجيرا وهى اللقوية الى بتختار العبودية لحبيبها حتى بدون قيود
ومنهم القطة والطفلة ودول بيبقوا فيهم شوية دلع مع فكرة انها برضه بتكون تابع سواء بقيود او بدون
وفيه الماسوشية الجنسية وهى بتستمتع بالجنس العنيف المفروض عليها اما بالقيود او ان اكتر من حد يكتفوها المهم ما تكونش لها حرية الاراده وتكون مجرد اداه جنسية للى بيملكوا جسمها
الليزبيان بتبقى العلاقة بين البنات
الجاى بتبقى بين الولاد
الباسيكشوال بيبقى الشخص مستمتع سواء مع نفس جنسة او مع الجنس الاخر
انا كتبت بالعربى عشان يكون اسهل معاكى

وعلى فكرة الألم فعلا بيثير الشهوة لكن الاحساس بالرفض بيموتها
لو البنت تقبلت الالم وحاولت تستمتع فعلا هتلاقى متعتها بتتضاعف

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

عايز افهم منك اكتر لاني مش فاهم اوي

ألغى هذا المستخدم حسابه