ميولي والزواج

شخصي
ثقافة ومجتمع

انا عندي ٢٨ سنه كنت متزوجه واطلقت
فتره زواجي اللي استمرت سنتنين مكنتش عاديه
كنت حاسه ببرود جنسي تجاه زوجي
بمعني اصح علاقتنا الجنسيه مكنتش بتمتعني كنت مفكره أن عندي برود جنسي
وكشفت وتابعت مع طبيبه امراض نفسيه
وطبعا كنت بنام مع زوجي كروتين ولأن ده حقه رغم اني نادر لما كنت ببقي حاسه باشباع أو متعه جنسيه ومكنتش طبعا بسمع اي مواد اباحيه
وقبل انفصالي عن زوجي بكام شهر حد بعتلي موقع اباحي لبنتين مع بعض
الفديو اثارني بشكل غريب حسيت كاني اول مره في حياتي امر بالمشاعر دي
وبعدها حسيت بندم وكده وقررت متفرجش علي فديوهات من النوعيه دي
بس مقدرتش اقاوم واتفرجت تاني
في الفتره دي علاقتي بزوجي كانت مجرد روتين ومتعتي الحقيقه كانت لما اكون وحدي واتفرج علي الفيديوهات دي والتخيل نفسي في حضن بنوته زيي بتحتويني واحتويها
زوجي اكتشف الموضوع وعمل مشكله معايا وحسيت نفسي سيئه جدا وارغمت اروح تاني لطبيبه نفسيه وشيوخ وكده
وفي النهاية مقدرتش اقاوم ورجعت اتفرج علي فديوهات تاني وقررت انفصل عن زوجي لاني حسيت اني ظلماه معايا وظالمه نفسي معاه
اكيد بتمني ارتبط ببنت من مجتمع الميم وتحتوي مشاعر بعض
لكن خوفي من المجتمع ورد فعل اهلي مانعني
وحياتي حاليا مقتصره علي شغلي والسوشيال ميديا وفقط

لو اهلك ضاغطين عليكي ف موضوع الجواز فا انتي ممكن تشوفي حد gay و تعملو cover marriage و انتو الاتنين تعيشو حياتكو

ألغى هذا المستخدم حسابه

كويس انك اتطلقتي مفيش حد هنا فيه عيب انتي مش معيوبه و هو مش وحش دي طبيعتك بس انتي مكنتيش واعية بيها

انتي مش لوحدك انا مثلك بس انا مش متجوزة وطبعى اني بحب اسيطر ع العلاقه واتمني الاقي بجد واحده زيك نرتبط سوا

الحل الوحيد من وجهة نظرى cover marriage شخص لطيف وفكره متقبل و تعيشوا سوا ف الغالب هيكون gay او bi و هيقبل ان كل واحد يتبسط بس وانتوا سوا
انا جربت ده ف علاقة بس مش جواز جدعنة فترة مع واحدة صحبتى

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

اكيد ممكن نتكلم خاص :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

ألغى هذا المستخدم حسابه

انتى محتاجه تتجوزى حد يكون باى . بكده المشكله تكون اتحلت و اتمنالك كل التوفيق و السعاده انك تلاقى الشخص دا

This user has deleted their account

اتمنى نتواصل انا من القاهره

الميول
الاحتياجات
الهوية
اشياء مهمه يجب ان نعرفها عن انفسنا قبل الخوض فى علاقة مهما كانت
للاسف يكون صعبا فى مجتمعنا ان نتعرف على انفسنا وايضا نظرة المجتمع نفسه لهذا الامر والخوف منه تجعلنا نقبل بأى شيء
لكن هذا خطأ كبير لكى لا تتحول الحياة الى الوضع هذا يجب ان نتعرف على انفسنا وميولنا ونعبر عنها لكى لا نشعر بتعاسة ابدية من عدم مقدرتنا على التعبير عنها وفى الوقت ممارسة هوية لا تعبر عنا ولا عن احتياجاتنا

أهلا نهي
أنا عمر 35 سنة وأبحث عن علاقة زواج cover marriage
زواج عادي لكن حياتنا الخاصة كل واحد يعيشها باللى يناسبه
مع الحفاظ على الأمور الإجتماعية أمام الناس
فى انتظار ردك

This user has deleted their account

هو طبيعي متحسيش باشباع جنسي ممكن يكون صغير او ممكن انتي حاسه با لاشباع مع بنوته
بس انا ارجح انك تعاودي تجربت الجواز بس السيطر انتي عليها و تخليه يتجوز تاني عليكي و تستمتعي انتو الاثنين

انا بحب البنت اللي عندها برود جنسي بحس ان اقدر اشبعها

يعني هو كان بيداعب ويلعب ويلحس ولامجرد يحط ويجيبهم ويقوم ممكن يكون العيب في طريقته هو