مهوس جنس . ارفض العلاج

شخصي
جنسانية

مرحبا يا ياسمين انا مثلك تماما بس عندي مشكلة أني مدمن لحس ولا اشبع من اللحس إطلاقا لدرجة أني استمتع حتي بالتويلت وانا بالحس

يا جماعة انا مشكلتي عشقي للحس ولا احس باي متعه من غير اللحس سواء الامام او من الخلف واستمتع لما المرأة تنزل في فمي وتعمل بيبي جوه فمي هل انا مريض

ههههههه ايه هو الكلام هيجك وقف يعني

انا كمان بحب اللحس جدا و بحب انى الحس حتى ساعه التواليت :heart_eyes::heart_eyes:

احساس يجنن فعلا بس للاسف ماحدش فاهمنا

احنا نفهم بعض ، الناس الى زيينا بيعرفو يقدرو و يحسو بكل معنى فيه ويتمتعو بيه ، ولا انت ايه رائيك ؟

معاك طبعا والمتعة كمان لما تشخ في بقي وانا بالحسلها…انت جربت تلحس الطيز كمان

طبعا جربت و احساس جميل و طعم اجمل :heart_eyes::heart_eyes:

انا نفسي في واحدة توافق وانا ادفعلها اللي هي عايزاه

توافق على ايه بالظبط؟

هاد بيعتمد عليك وعلى الطرف الآخر ونا من رأيي تكون في علاقه وحده أحسن مع شخص وأحد يكون يحب اللى انتا بتحبه ويعملك كل اللى نفسك فيه

اتفق جدا مع امير فالرد

المشكلة انا في الرياض والبنات هنا مش من السهل تتعرف عليهم . اما بالنسبه لشخص واحد أمارس معاه اتا بصراحة لا احب أمارس الجنس مع فتاه واحده انا مع التعدد والتغيير ، الجنس بالنسبه لي متعته انك تمارسه مع إنسانه جديده حتي لا تصاب بالملل

اسف جدا انا اختلف معكم انا مدمن جنس ولكن كل مرة مع أمرأه مختلفة

فمصر التعرف على البنات اسهل ، اما انك تكون مع واحده او اكتر او تغير كل شويه فدى برتج لميولك الشخصيه ، فالاخر الشىء الى بيمتعك هو المهم

حابب برضو اقولك ان فى بنات مهوسه جنس زيك ، فساعتها انت مش متضر انك تضور على كذا واحده او تغير البنت الى تعرفها ديما

احووو كلامكم وقف زبري يا جدعان انتو تعرفوا الخلاصة ايه
الجنس الجماعي متعة وتكون كل المجموعة مهوسة جنس عادي وشاذ
زي الأجانب كده مافيش مشكلة عندهم