مهوس جنس . ارفض العلاج

شخصي
جنسانية

احب الجنس جدا . العادى والشاذ . احب الكلام الابيح . احس بمتعة كبيرة مع الكلام الوسخ بصراحة كل واحدة اشوفها نفسي انام معها وكل فحل اشوفه نفسي العب ب قضيبه . يا تري في ناس مثلي

اكيد فى كتيرمثلك اما الكلام القبيح له متعة خاصة اثناء الممارسة حتى مع حد تكون واخد عليه وتتقبل كلامة وهو يتقبل كلامك
وكل هذا يرجع لاسلوبك واجتذاب الاخر لاسلوبك والرسائل الخاصة موجودة لكى لا تكون على الملأ لان الكلام القبيح
غير مقبول على الصفحات العامة وكلها متع لا نحرم نفسنا منها

شكرا حسونة لتفاعلك معى وردك علي موضوعي وفعلا معك حق ان لي أصحاب ممكن نتكلم مع بعض كلام جنسي ابيح بس برضه فيه تحفظ عن معرفة ميولي وارجو التواصل معى علي الرسائل الخاصة

انا كمان بحب بشكل جنوني وبستمتع موووت بالكلام الوسخ

اهلا بيك سامى على الخاص

ياسمين فعلا الكلام ده ممتع جدا في وقته بشرط تجاوب الطرفين في اطار الحب المتبادل والكلام ده مثل البهارات في الطعام

ياسمين اهلا بيكى وشكرا للاهتمام بموضوعي . فعلا الكلام الوسخ فيه اكتر من كلمة متعة بالنسبة لي . انا اهيج بالكلام الوسخ والشتيمة الابيحة واهلا بيكى وياريت نتواصل علي الخاص

يظل كل شيء في وقته جميل

شكرا يا عبود علي ردك علي موضوعى وفعلا معك حق كل شي بوقته جميل بس انا طول الوقت هايج وعايز جنس

This user has deleted their account

احساس جميل لما تكون ولا لوحدك وبراحتكم فى الاباحه . ياااااه

انا عندى نفس المشكله دى . بحس انى ماشبعتش مع انى بكون خلصت بس برضه .

الكلام الابيح بيبقي مثير اكتر لو مع حد مرتاح له وثقة سواء مع رجل أو ست

لما مابلاقي حد اتكلم معاه في الجنس والشرمطة والاباحة بروح اشوف قصص جنسية بتهيجنى جدا

الجنس شيء جميل وهو بمثابة الروح للجسد،والحرية الجنسية تعطيك الحق بفعل ماشاءلتمتع جسدك بشرط رضى الآخرين الذين يشاركونك المتعة،والكلام الوسخ او الابيح جزء من هذه المتعةفلاتحرم نفسك منها

معك حق بس احنا هنا في البلاد العربية نحب الاباحة بس ميحبوش أن حد يعرف ده عنهم علشان كده طلع المثل الي بيقول البلد الي ميعرفكش حد فيها شلح واجري فيها علشان كده اول ما يطلعوا من بلدهم بيتشرمطو ويتمنيكو وي ابحو زى ما هما عايزين
إنما حلاوة الأجانب بيحب يعيش حياته ويتمتع بكل حاجة وكس ام الي يزعل

معك حق يا مجهول فعلا لو مفيش إباحة نصاب ب الملل
وده اكتر حاجة تصيب الرجالة الملل الجنسي ولابد من التجديد بالكلام الجميل الابيح أو تغير الأوضاع والأماكن ويا سلام بقي لو غيرت المهبل كمان أو جنس جماعى أو شاذ

شكرا على مرورك الجميل
بس للاسف الواحد مش بيقدر يخرج هيجانه سعات بتخيل انى في بلد اجنبي وبروح شاطئ العراة أو نادى العراة وامشي عريان واهيص في الجنس والمنيكة