مهوس جنس . ارفض العلاج

جنسانية
شخصي

#41

مش عارف شو الوقاحه الكبيرة يلي بتعرضوها في للموضوع هاد …لو في عندكم ذرة احترام روحو ع الخاص واعملوا يلي عايزينه بس هنا يعني اوفر صار …هلئ سؤال انت كيف ممكن تهيج ع شخص انت مش بتحبه


#42

طالما الموضوع مزعلك قوي كده دخلت عليه ليه
بعدين الموقع ده معمول علشان كل واحد يطلع الكبت الي جواه ونتكلم بصراحة مطلقة


#43

ولك وحياتك لو بعرف انه الموضوع هيك كان ما دخلت بس سبحان الخالق دائما بقوت بلاقي زبايل مثل اشكالك


#44

انت ابن مرة متناكة طالما يا ابن المومس مش عاجبك الموقع دخلت ليه انا شايف ان مواضيعك كلها شتيمة وقلة أدب علي جميع الأعضاء ياريت الادمن يشوف العيل ابن الشرموطة ده ويحذفه واكون شاكر لك يا ادمن لو حذفت الرد بتاعى علي ابن الوسخة ده


#45

شفت انك وسخ ليش تسب والدتي …انا ما راح اسب والدتك لاني مش مثلك …انت حكيت انه كل منشوراتي شتيمه على الناس ،طيب ما شفت منشورك يلي سبيت فيه ع والدتي ،…بس ع كل حال انا مش مثلك وما راح اسبك ولا راح اسب والدتك …والادمن اذا بده يحذفني عادي مش مشكله …انا بعبر عن رئيي بكل صراحة لكل شخص …واهم اشي اني محترم وما بجيب اعراض الناس ع لساني …انا بقطع يدي اذا حدن حبك او راح يطلع ع وساختك


#46

انا الي وسخ يا اوسخ من الوساخة وتقول انك مش عايز تسبنى والله انك مريض نفسي
انا قرأت موضوعك ملخص حياتى المثيلية في سنتين فعلا انت اهبل ومريض نفسي تقول انك ما وجدت في الموقع الا حثالة الناس لأنهم مايتكلمون إلا في الجنس والكلام الابيح وعايزهم يبحثون عن الحب وانت عيل عندك 18 سنة وبتدور علي علاقة حب ومش عاجبك طريقة التعارف بين رواد الموقع لأنهم همهم الأول الجنس روح عالج نفسك احسن
وياريت الادمن يلغى عضويتك و عضويتى عادي مش هتفرق


#47

صح انا عيل 18 سنه بس بعرف انظم الفاظي مش مثلك انت اصلا انت يلي بدك علاج المهوس جنس لازمه علاج


#48

اتفق معك انى فعلا محتاج علاج نفسي وانا معترف بده وفعلا عملت استشارة عند طبيبة علاج نفسي ولكن انت من ابتدأ بالغلط والمثل يقول البادي اظلم


#49

انا ما بلشت بالخطئ انا بس اعطيتك رئيي …وعلى فكرة انا معي اقامه امريكيه وشواطئ العراة يلي في اميركا بروحوها بس لحتى يكتسبو سمرة …وما بتلاقي اي حد ع الشاطئ قليل ادب او بحاول يتحرش او اشي زي هيك …بس حبيت احكيلك للتوضيح يعني مش اكثر …


#50

خلاص ماتزعل مني مع انك فعلا ابتداءت بالخطاء ارجع ل اول تعليق لك قلت ايه الوقاحة دى وقلت لو عندكم ذرة احترام ده مش بنعتبره خطأ عموما شكلك محترم ومتزعل منى
وبالنسبة ل شواطئ العراة في امريكا هما واخدين علي العري ومتهيالي انهم مش بيهيجوا لما يشوفون العري زينا


#51

اه ممكن انهم ما بيهيجو لانهم ماخدين ع الوضع


#52

انا زيك بالظبط


#53

باس يا جماعه في ايه ، احنا هنا عشان نفضفض لبعض و نحترم اراء بعض مهما كانت من غير قلت ادب


#54

فينك يا محمد انيس من زمان علشان تهدى النفوس عموما الحمدالله خلاص المشكلة خلصت واتمنى ان الادمن يشيل البوست اللي انا كنت بشتم فيه واعتذر لجميع الأعضاء المحترمين


#55

انا متفق معاك… طبعا قلة اﻻدب والكﻻم الوسخ بيبقي ممتع جدا خصوصا اثناء ممارسة الجنس


#56

صح يا تومى مع بقي شوية عنف علي بسيط كده
قمة المتعة وعيش يا برنس


#57

مش بسيط اوي يا باشا… يبقي شديد شوية مع كمان شوية حنية… تبقي طايرة في السما


#58

انتم الاتنين كلامكم مثير جدا ، و انا اتفق معاكم العنف مع الحنيه كوكتيل حكايه موت


#59

ﻻزم يا محمد يبقي في شوية كدة ( لسوعة وعض ) وشوية كده ( بوس ولحس ) عشان المتعة تعلي وتعلي


#60

ياسيدى شوقتنى يا تومى