انا سادي!

شخصي
جنسانية

لا اعلم اذا هذا يعتبر شذوذ ام ماذا لكن احس برغبة كبيرة للعنف في العلاقة الجنسية واحب ان استعبد الانثى واستملكها وان تكون مطيعة لي لكن المشكلة الاكبر هي انني سئمت وانا ابحث عن من تتحمل هذا ولم اجد في مجتمعنا الشرقي فماذا افعل؟ لا اريد اجنبية لا تفهمني ولا افهمها كيف سأحصل على انثى لعلاقة طويلة و جادة وتحتمل جنوني وجموحي؟

عادى خالص بس اهم حاجة يكون في تفاهم وحب لتجد الرضا وعندك استعداد ان هى كمان تضربك لتبادل السعادة المزدوجة

طبعا و اكيد عندي استعداد انا بس القيها

يا استاذ مش هتلاقي طلبك الشاذ ده احنا محتاجين للحنان والرومانسية ويد حنينة تطبطب علينا مش تضربها
انا لو حد عمل معايا كدة الغبطله وشه واللى يحصل يحصل مش موضوع شرقى وغربي انما الموضوع
انسانى بحت

ألغى هذا المستخدم حسابه

@mnar فى الواقع فى ستات بتدور على كده اصلا او بتستمتع بكده و طبيعين فمتعمميش بس كل اللى قريت تجاربهم مش عرب ممكن عشان احنا مش open فى موضوع الجنس اوى. طالما كله consensual يبقى مافيش مشكلة.

برافو يا امادو تعليقك واقعى انا لومع واحد وفكر يضربنى الم اديلو اتنين ولا احنا كدة عبيد واسياد بقي يضربنى
وبمنحة السعا دة والمتعة المتابدلة

ألغى هذا المستخدم حسابه

صح يا امادو وقبل كل حاجة الحب وروعته

هذا نوع من انواع المتعة وانا اريد انسانة تريد ان اعذبها وامارس ساديتي عليها لن امارس شذوذي على مرأة لا تريد ذلك ممكن انتو لا يعجبكم او لا يستهويكم هذا الشيء لكن هناك الاف يجدون المتعة في هذا النوع من العلاقات وتحياتي لكم

تصدق لو اقول لك ان اغلب الذين يحبو هذا النوع من العلاقة هم عربيات؟؟ :wink:

This user has deleted their account

يوجد فى عالم المغايرين وهو ألأوفر عددآ بطبيعة الحال من له هذا التوجه وهو مايطلق عليه بالرجل السادى نسبة إلى الماركيز دى ساد،وكنت قد قرأت فى سلسلة كتابى الذى كان يصدره حلمى مراد فى ستينات القرن الماضى أن أحد الجنرالات كان يمارس السادية ليس بالضرب كما 1كر هنا ،بل بتدخين السيجارة وإطفاء مؤخرتها فى جسد من يمارس الجنس معها؟؟كما أنه على الجانب ألآخر يوجد من به مايعرف باسم الماسوشية الذى يكون خانآ لمن يشاركها العملية الجنسية ويتلذذ بالأذى منها ومعاملته كحيوان تحت أقدامها…الجنس فضاء واسع ومترامى ألأطراف ولا عجب فيه أو اندهاش واستغراب.

This user has deleted their account

نعم وانا اعتقد ممارسة ذلك مع بوتوم فيها متعة مضاعفة

كلامك صحيح شكرا على مداخلتك القيمة

فعلا معاكم حق وفرتو عليا كلام كتير كنت عايزه اقولو

انا شايف ان فى فعلا ناس بتحب الذل والاهانة وكدة بس مش كله طبعا لان احنا اغلبنا بندور ع الحب والحنان

ممكن الحب والحنان مع السادية عادي انا حنون وعاشق مجنون لكن احب ممارسة الجنس بعنف وان افعل اشياء خارجة عن المألوف مع شريكتي

ألغى هذا المستخدم حسابه