نصائح لاول مرة جنس خلفي و طريقة لتوسعة الخرم و عدم الاحساس بالالم

شخصي

انا و حبيبتي عاوزين نجرب anal بس هي جربت مرة و اتوجعت اوي
ايه اللي ممكن نعمله عشان الخرم يوسع مع العلم اني كنت بستخدم لووب

جرب لزيج جنسي بكثرة بس تاكد من تنظيف الفتحة قبل كل شس

اولا لازم يتم تنظيف منطقه الشرج جيده من خلال ضغط المياه بالشرج واستخراجه بدفعه من الشرج لمده خمس دقائق ثم استخدام المزلق ودخول الاصبع اولا تدريجي صباع ثم اثنين ببطء وهدوء ثم دخول القضيب ببطء حتى التعود انا جربت كده وارتحت اوي بدون الم

This user has deleted their account

طبعاا ستحس بألم لأنك تسرعت ، ولم تتبع بعض الخطوات … و خصووصا في المرة الأولى و الثانية .

جربته زيك وبدون الم بمزلق وواقي

حاول معاها واحده واحده مش لازم يدخل كامل من اول لأن فعلا. الموضوع مؤلم وبياخد وقت علي ما نتاقلم

من طريقة كلامك كدا انتي جربتي مع جوزك

حابب اجربه مع واحده تكون كبيره من ورا

بص لازم الاول تخليها تسترخي لان فتحه الشرج دي عضله و لو متوتره العضلات بتبقي مشدوده لازم الاول تهديها و تبدأ انت تلحسلها خرمها كتير جدا و متقرفش الموضوع حلو وعن تجربه انا لحست اخرام طياز كتير و ممتع جدا و طعمه حلو بس بشرط النضافه التامه قبل الموضوع مباشراً بعد كده ابدأ دخل صباعك الصغير وحده وحده و افضل دخل و خرج لمده لا تقل عن ٥ دقايق و بعد كده شوف صباع اكبر و هكذا لحد ما توصل لأكبر صباع بعد كده دخل اتنين و هكذا بعد كده بتاعك بس جزء و دخل و سيبه شويه و خرج و هكذا لحد ما الخرم تلاقيه بدأ ياخد وقت اطول عقبال ما يلم ساعتها تبدأ تدخل بتاعك و تخرج و تدخلو كله كمان
للعلم انا مش بهبد كل اللي قولته ده عن تجربه و كل اللي نمت معاهم و مارست معاهم خلفي محسوش بأي وجع و كانو بيستمتعو جدا لدرجه في منهم مبقاش بيحب من المهبل و بقو عايزين من الخلف

ألغى هذا المستخدم حسابه

انت فنان ياريت تديني فيها باسلوبك ده

تعالي ابعتلي خاص مستنيك

كلام صح ١٠٠٪ و عن تجربه واكتر حاجه ممتعه انك تحس ان الي معاك بقت تاخد الموضوع باستمتاع ولذه لأنها لما توصل للرعشه عن طريق الشرج و هي بتلعب في بظرها حتعرف معني النشوه الحقيقيه و عمرها ما تبطلها أو تغيرها

ازاى تنضفها كويسةمن جوه

ضغط مياه خفيفه علي فترات قصيره مع كميات صغيره يعني تضخ كميه ميه قليله ثم نخرجها كل مره ٣ ثواني مع التكرار ٥ الي ٨ مرات

عايز واحده لعلاقة جنسية صداقه او زواج عرفي

بعتلك رسالة ع الخاص انا ولد بنوتي لو تحبي نتعرف

@207079Mero تعالى خاص عايز اسالك على حاجه