ممكن سؤال

جنسانية
ثقافة ومجتمع

معرفش ابتدى ازاى بس هسال وخلاص
انا ولد وكنت عايز اتزوق واعمل ميك اب كامل
ياترى حد يعرف كوافير يكون امان واعمل عنده …اوواحد او واحدة تكون بتعمل للمثليين متجربة ويكون السعر معقول
لو حد يعرف حد ياريت يقولى …مستنى مشاركاتكم

وفيها ايه لما يعملك ميكب حبيب او شريك بقدر ما يستطيع حتى ترى ما يسرك وهذه الرغبه ليست فيك وحدك
انما كثيرين يتمنوا يفعلو مثلك

عايزة حبيبى يشوفنى مزة …

This user has deleted their account

kakapشكرا لاهتمامك
ولاستجابتك …وشكرا لمحاولتك مساعدتى
هاحاول اتاتابع القنوات واتعلم منها
شكرا لنصيحتك وصح لازم اتعلمه لانى هاحتاجه كتير

حاولت اتعلم من القنوات]dunitti وفشلت …عايز اتزوق دلونى

شكرا على زوق حضرتك …انت داخل هنا علشان تتصلى ولا تتناقش باحترام …مرسى لزوق حضرتك

شكرا لمرورك الكريم …مرسى على زوقك

سوزان لا ترد عليه هاد واحد وسخ و برافو عليك ورجيتو اديش هوة وضيع بأدبك و أحترامك وهو وصل فكرة منيح عن حالو وكل الناس يلي متلو و عفكرا حبيبي مجهول لو نحنا مو عاجبينك ما حدا فرض عليك تفوت لهون و تتواسخ ماحدا رح يقلك تعا صير متلي بس الواحد شو بدو يحكي انتو مو تاركينا حتا هون يا اخي حلو عنا شوي لعما

مافيش مستحيل الانسان لما يخطر بباله شئ بيعتبرها هدف لازم يوصله بمعنى انت ممكن تعمل الميكاب لنفسك
وجرب عدة اشكال حتى تستطيع الوقوف على شكل يعجبك وتكون وصلت للى انت عوزه

انا سعيد جدا بالوجه الجديد منار وبكلامها الممتع العاقل

وايه المشكله. اذا انتى شايفه نفسك مزه تبقى احلى من اى مزه واحساسك ده هيوصل له اذا طلع منك بصدق

practice practice practice

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

عندى سيدة ٢٨ سنة رائعة الجمال رياضية جدا … تحضر لى كل خميس لعمل مكياج و مساج لى … و تدليك الأعضاء المهمة بفن كبير قوى … أجرتها غالية شوية … تاخذ فى الساعة ٨٠٠ ثمانمائة جنيه … مرتاحة معاها و تعرف تريحني خالص … لو عاوزة ابعت لك الرقم بتاعها … ساكنة في غمرة