انا مين؟؟؟؟؟؟؟؟

شخصي

انا سمر بنوتي وبحب البس لبس بنات وبعشق نفسي لما ابقي لابسه لبس بنات خصوصا لما بلبس الاندر والقميص اللي اشتريتهم فالسر ع انهم هيروحوا هديه لواحده صحبتي ودي كانت الكدبه ال اضطريت اكدبها علي واحد صحبي فالكليه شغال فمحل ملابس حريمي… بحس ب انوثتي اوي وانا لابسه الاندر دا ونايمه منغير ملابس بس الاندر… دايمه خايفه ان حد يعرف حقيقتي مش متخيله ان هلاقي حد يتقبلها… بحب اوي البنات اللي بتحب البنوتي وبتحترمه بحس وقتها اني مش منبوذ مالكل رغم اني لحد دلوقتي معرفتش بنت موافقه تتكلمني لمجرد اني بنوتي ومن احلامي اني اقابل ولد يقدرني ويعاملني بحنيه ويحترم ميولي وساعتها بجد انا هخليه اسعد واحد فالدنيا… أو بنت تعاملني علي اني بنوته زيها او تعاملني علي انها راجل ليا انا موافقه وبردو ساعتها انا عمري مهزعلها بس المشكله اني عمري مهلاقي لدا ولا دي وهفضل لوحدي مع ميولي فحالة كبت :pensive::broken_heart:

اهلا وسهلا فيك وباحساسك التعبير عن نفسك بكل وضوح وثقه

ألغى هذا المستخدم حسابه

من قال لك انك لن تجد يوما من يقدر مشاعرك واحتياجاتك وميولك
اكيد سوف تجد من يسعد قلبك به سواء كان رجلا يحترم ميولك واحتياجاتك ويمنحها لك بكل حنو ومحبة وود ويظل معك ناهلا انت من رجولته عليك
او ان ترزق بأمراة تقدر ميولك وتكون سندا وعونا لك وتكملان معا مسيرة احتياجاتكما سويا

:smiling_face_with_three_hearts:
سعادة لاتوصف واحساس جميل ان تجد عونا بين الاصدقاء فالكل هنا يبحث عمن يشبههة ويماثله
من يكمل نواقصه ليكتملا سويا