انا مثلي ممكن مساعدة

شخصي

انا مثلي بس عمري ما جربت انام مع شخص اخر لاني خايف عمري 18 سنة ممكن حد يساعدني ويعطيني نصايح

كل شخص مثلي
مثلك بالبدايه يجب أن تتشجع
وتعرف ان الامر عادييييي جداااا
ولكن وقبل كل شيئ يجب عليك أن تحذر
مثلما هنالك مخلص هناك خائن

لازم تفهم نفسك و ميولك و تحدد انتا عايز ايه فحياتك و مستعد تتدخل علاقات ولا لا و لو عايز تدخل في علاقه مع حد متأمنلوش من الاول و تفضل فتره كويسه و تدرس الشخص كويس

This user has deleted their account

اعرف ميولك و جرب لو ارتحت و حسيت بمتعه يبقي هي دي ميولك الصح
متخافش

أنت أول جد صديق شخص مثلي يشبهك بالميول ومن هناك تعال نتكلم

نصيحه مني بلاش تكون متسرعه في علاقه
الاول حتحتاج تتكلم مع حد وتعرف ميولك ايه وبعد كده شوف لو انت فعلا عايز ده ولا لا
وبعدين شوف حد حبه الاول يكون نفس ميولك او الي انت تحبه
وبعد الصحبيه شوف لو عايز تعمل معاه علاقه ولا لا
بس بلاش يعني تتعرف علي حد وتروح تعمل معاه علاقه ع طول كده

انا Femboy لحد دلوقتي لسه معملتش علاقه عشان لسه ملقتش الي يناسبني
وكل الي كلموني كانوا محتاجين شهوه وخلاص وانا رافض موضوع الشهوه بس

الشهوة أو الميل الجنسي عامل مهم في بدأ العلاقات مع الآخرين، رغبة جنسية تجاه الشخص ثم رغبة للتعرف عليه ثم رغبة للقرب منه، وفيما بعد تبدأ العلاقة بالتجسد بشكل تدريجي إلى أن تصل إلى نقطة المحبة الإنسانية والتي تعنى أنه حتى في حال حدث ممارسات جنسية بين الطرفين وحتى ولو خفت الرغبة عن السابق وهذا أمر طبيعي الحدوث، يبقى انهم يحبون أن يكونو مع بعض ويتحدثون مع بعض، يعنى اتصالهم ببعض لا يموت. وهذا مع أمر ممتاز وقياسي إذا حدث وستعرف قيمته كلما تقدمت بالعمر.

انت تفكر أن يأتيك شخص يبحث عن علاقة وقتها تقوم تقابله وتهتم لأمره، هذا غير دقيق، قد تحدث علاقة حب من لقاء كان للجنس، وقد لا تحدث علاقة حب من لقاء كان للحب. وليس كل شخص يبحث عن علاقة ستجد نفسك مرتاح معه حتى ولو انه مثلك لا يبحث عن جنس فقط.