كنت عايزة حد يرشدني

جنسانية

هاي
انا ١٨ سنة … كنت فاكرة اني بايسكشوال … ارتبط ب بنت مره و كانت حاجة عابرة مش جدية … و من اقل من اسبوع كنت مرتبطة بولد لمدة ٦ شهور … طول ال ٤ شهور الاولي مكنتش مركزه في العلاقة اوي عشان كان عندي دراستي اهم و هو شخص لطيف جدا و تفهم الامر و وافق … و بعد ما خلصت دراستي بدأت افوق للعلاقة و اكتشفت ان eventually انا مش مرتاحة شويه او الي هو مش attached له ، و كنت الي هو meh كده منه حتي لما بنتقابل مكنتش بحس ب " الفراشات الي بتلعب في بطني دي" … فا بدأت اخنق علي نفسي اني لا مستحيل تبقي الاحاسيس دي حقيقة و هي مجرد وهم عشان انا مضغوطة و بتاع ، بس اكشلي كنت ببقي عايزه اكلم ناس تانية و مش قادرة اكلمه ، و اي حاجة تحصل كنت بكبر الموضوع … و مكنش قصدي كل ده … كان بيحصل تلقائي و كنت بضايق اني بعامله كده بعدها … لحد ما قررت اني اصارحه و اقوله اني حقيقي مش عايزه اكمل … و هو اتكسر اوي بس انا محبتش اخبي عليه حاجة و تفهمنا الامر … المشكلة دلوقتي ان في بنات بتفليرت معايا و انا مرتاحة نوعا ما معاها و حاسه ان مفيش مشكلة يعني ولا حاجة ، قولت جايز ابقي ليسبيان بس انا بلاقي لسه الولاد اتركتف سيكشوالي … محترة جدا في اني احدد هاويتي و الموضوع مهم عشان مبحبش ابقي متلغبطة في حاجة اي كده بذات اني شوور اني باي من و انا ١١ سنه ، بس ايه الي اتغير

شوفي بترتاحي مع مين اكتر, وحاولي متفكريش ف البنات لو مرتبطة بشاب والعكس وع الاساس ممكن تقدري تحددي

متغيرش كل مافي الامر انك ممرتيش بتجربه مثيره مع الشب ده فحاسه انه ممكن الرجاله كلهم كده لكن اعتقد انك باي سيكشوال عادي وبالتجربه هتعرفي

من الطبيعى فى بداية حياتك ان يكون لديك اكثر من ميل
ميل الى الانثى مثلك
وميل الى الرجل ايضا
اعتقد بأن علاقتك بخطيبك لم تكن علاقة سوية يعنى لم يتخيلها الحب او هو لم يكن جاذب لك بطريقة كبيرة ليجعلك تميلين اليه
واعتقد ان سبب ده هو قوة شخصيتك وانك محتاجه الى رجل يستطيع ان يحتويك بطريقة جميله ورائعة وحنينه وفى نفس الوقت بقوة شخصيته

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

انا ميولي اني اكون بنت لو حابة نتعرف وانا من نفس سنك

لازم تفهمي ايه اللي بيجذبك بالاولاد وايه اللي بيجذبك في البنات
عيشي حياتك ولا يهمك باي شخص
انا مثلا بنوتي وعندي صديقات بنات عاديين ومنهم ليزبيان بس كلهم بيعاملوني كبنت ، وكمان علاقتي ما بتفرق معي ف انا كبنت بايساكشوال يعني ماشيه مع بنات ومع اولاد ،بس جندري بعتبره بنت مع ان جسمي ولد ، وبحب بالاولاد اشياء محدده وفي البنات اشياء تانيه .
لكده انتي لازم تعرفي شو بتحبي في البنات وشو بتحبي بالاولاد

بحب اني اكون عاهرة مع الولد واكون مثل القطة الخجولة مع الببنت