انا كوير واتعرضت لنار الهوموفوبيا

شخصي

انا كوير من مصر واتعرضت للتحرش والاغتصاب لاني كوير ، الكابوس بدء اما صحبتي اهلها عرفو وخطفوها وماعرفش اي حاجة عنها من 5 سنين لدرجة اني نسيت اسمها الاخير واول ذكري بينا بقت مشوشة، بقيت خايفة طول الوقت، حاسة اني متراقبة ولازم اكون مخفية وماليش صوت
مسحت كل حساباتي علي السوشيال ميديا بعد ما الناس المقربين مني عرفو قصتي واعتدو عليا
قبل ما اقفل اخر حساب ليا عالسوشيال ميديا كنت بكتب حاجة بتعبر عني واول ما يعدي خمس دقايق بمسحها ، مافيش اي حاجة عبرت بيها عن نفسي لمدة سنتين لحد دلوقتي
حاسة اني عايشة ميتة، مش بكلم حد وانعزلت، بقالي دلوقتي 8 شهور حابسة نفسي بالبيت خايفة
دي اول مشاركة ليا علي ساحة الانترنت من سنتين
الهوموفوبيا خلتني اعيش في خوف دائم من المتربصين وبندم اني كنت بالسذاجة دي اني وثقت باصدقائي اللي قلبو الترابيزة عليا واستغلو دا ضدي ندمانة اد اي كنت ساذجة وهبلة ودفعت التمن اني اكون مكتئبة وجبانه طول الوقت ومحبوسة فالبيت مش قادرة اتعامل مع بشر

اسفه ان داه حصل ، ربنا بحسنلك امورك شوية ، بس فعلا فمجتمعنا و دنيتنا محدش هيتقبلنا الا نادرا

ألغى هذا المستخدم حسابه

This user has deleted their account

ممكن نكون اصدقاء ونحكي مع بعض كل حاجه اصدقاء بكل معاني الكلمه

غلط جدا اخرجي واتفسحي والناس كده كده هتنسى طبيعي جدا هتحسي بنظرات بس الموضوع هيتنسي لما انتي تاخدي الخطوة دي ومتفكريش فيه

معتقدتش الامر بالسهوله دي ، دي كوير يعني دب فضيحة بجلاجل مش مجرد موقف محرج او حاجة عاديه بس ممكن كلامك يكون صح بشكل ما انها الحبسه مش هتنفعها و ممكن تزود الامها

ممكن اعرف يعنى ايه كوير

كل الدعم ليكي

انتي من كلامك واضح انك حد رائع

ما تيأسيش وعيشي حياتك مهما كان الناس

اقوي من جواكي

ألغى هذا المستخدم حسابه

اتعرفي علي اشخاص جديده وحاولي متفكريش في الموضوع ده كتير

حاولي تنسين القديم واشغلي نفسج بشغلات جديده وحاولي تبنين علاقه تخليج من خلالهه تنسين كل الي راح اطوي صفحه جديده وابدي بالحياه صحيح راح تلكين صعوبه بالدايه بس الخلاصه بالنهايه انتي راح تتغلبين على هذا كله وصدكيني مثل ما اكلج

شكرا انك شاركتي قصتك. آسفين ان ده حصل ومكانش ذنبك انه حصل. المفروض مايكونش الطبيعي أنه نخبي نفسنا. دي غلطة العالم مش غلطتك. أتمنى تلاقي هنا الآمان والصداقة اللي بتدوري عليها!🤍

محزن جدا الموقف الى حصلك ، بس مينفعش تسبى نفسك للعزله . مارسى حياتك طبيعى و اخرجى و اتعرفى على ناس جديده و اتبعى المثل الى بيقول حرص ولا تخونش . و اتمنالك كل السعاده و التوفيق :rose:

@242
لوسمحت فكك منى انا مش واحده عاوزه تتشقط انا عاوز افيد غيرى و استفيد من غيرى فالافكار و المعاملات مش داخل ادور على جنس و هيجان . دا مش موقع شقط

لو تحبي نتكلم و نتناقش مع بعض متتردديش تبعتيلي
ف انتظارك

يعنى ايه كوير؟؟؟؟؟؟؟؟