جنس ممل

جنسانية

ٱنا بصراحه جنسيه موت
بس مع حبيبي احس اني بارده وهو دايم يقولي انتي ماتحبيني ومو حاره معي
شنو اسوي؟

ana 3ayza takmila wchoukran

بنصحك تغيري تعملوا شي جديد هلا انا وصاحبي سرنا بنعمل جماعي باستمرار كتير بننبسط وبنستمتع فيوه

كل شي مع الوقت و الروتين يصبح ممل حاولي تجددي في حياتك

حاولي انكم تعملو اشيا جديده
مثلا تلعبو العاب جنسيه
تسوو اشيا ماسبق لكم سويتوها في الجنس وحاولي تقنعي نفسك بأنك مشتهيته مووووت كسر الروتين جدا مهم والاهم عدم الانصياع ورا الافكار اللي توحي لك بالبرود

ألغى هذا المستخدم حسابه

اكيد هو مش عارف مفاتيح اثارتك والمفروض تتكلمو مع بعض عن ما يثيرك وما يثيره لكى تشعرو بالمتعة

مارسوا الجنس بحب

الجماعى حلو بس اهم حاجة المجموعة …ثانيا ان يكون حبيبك مش بيغير عليك ودا الاساس

الحب اولا قبل الجنس …اعرفوا مفاتيح بعض …غيروا جددوا …لو تعرفوا كوافير بيزوق الجاى قوللنا عليه …علشان التجديد فى الشكل مهم جدا

المجاملة تحدث في بعض الأحيان ولكن صارحيه

المشكلة ممكن تكون من حبيبك وممكن تكون كيمياء انا كذلك جنسي موت وعرفت كثيرات كنت احس ببرود معهن مع انه لا ينقصهن شيء لكن لم اكن اشعر بالراحة بداخلي او برغبة او بتفاعل بين جسدي واجسادهن

بصراحة انا شايف ان لازم يحصل ملل بين كل اتنين متزوجين لأنهم اكيد مارسوا في كل الأوضاع وكل الكلام اتقال مليون مرة علشان كدة انا مثلا دورت على حاجة جديدة مثلا الجماعى جربته كان مثير جدا أوو ووف والجنس مع رجل مثلي كان جميل جدا

الملل نتيجة انه بعد القذف يتركك ومعندوش ارادة يكمل وكمان المتعة الحقيقية تشعرى بيها بعد القذف وقبل الادخال
بمعنى قبل الدخول وبعد القذف مع فنون الاحضان والتقبيل وفرك الثدى والعض فيهم لان الجنس فن ومتعة
ومن احلى الفنون الجنسية فرك السبوت جى سواء بللسان او الاصابع بحنية هى دى الاحساس بالمتعة
لان الجيسبوت مكان المتعة كلها والاثارة ارجو اكون جاوبت على هذا الطرح المثير

ايوة يا منار كلامك صحيح بس باين عليكى استاذة وخبرة ممتازة واوووو عليكى

This user has deleted their account

ما دخل الغيره بالموضوع بالعكس هاد من الحب

طبعا جربت والتجربة تزيدك خبرة وبحس بالمتهة في وقتها

This user has deleted their account

لما تجرب هتعرف المتعة وهتحاول بعد كده تتمتع اكتر بحاجة جديدة