قصتي باختصار ازاي بقيت مثلي ...انا ممتنع عن المثليه من عشر سنين ودلوقتي راججع احن

شخصي

من وانا سني خمس سنين اتعلمت الجنس مع جيراني كنا سن بعض وفي اكبر مني …كنا بنلعب سوه ولقيتهم مره اخدوني معاهم مكان فاضي وكلنا قلعنا هدومنا وابتدت بحركات نلعب ف اعضاء بعض وبوس واحضان من قدام ومن ورا لحد ما حبيت الموضوع …كل فتره يأنبني ضميري وارفض ولاني كنت جسمي مليان شويه كنت بزعل انهم بيطلبوني علشان جسمي …مره ارفض ومره اضعف واوافق …كنت بستمتع جدا وكنا اغلب الوقت جماعي …لحد ما كبرنا شويه وبدأنا نحس بالذنب وبتأنيب الضمير فلما بنرجع بيبقا على استحياء …ف الاخر كنت انا عامل مشترك بين اتنين بعمل معاهم كده وهما مابيعملوش سوا …واحد فيهم كان بيعشني المتعه كامله وكنا بنتبادل الادوار وكان كل متعتي معاه ف تبادل ادوارنا وحرفيا كنا بنتعامل باحساس عالي جدا لان جسمه كان قريب لجسمي وانا ابيض املس وهو قمحي املس ف كان تبادلنا متعه …التاني متعتي معاه ف دوره هو …هو كان مشعر وانا بحس بضعفي قدامه …متعتي كانت اني امتعه اني حس برجولته وبججسمه علي جسمي …قعدت كده لحد من عشر سنين وبطلت …دلوقتي راجع ومش قااادر ونفسي ارجع اعمل كده تاني وبدور علي الشريك ومش لاقي ومش عارف انا صح ولا غلط مع العلم انه ليا علاقات مع بنات ونمت مع بنات وبنام بس نفسي ارجع تاني …وللعلم العلاقه كانت بتبقا كلها رومانسيه واحساس من غير عنف ولا الم …انا محتاج اعيش علاقة تبادل مع حد جسمه شبه جسمي انا طولي 185ووزني 145 وف نفس الوقت بحن لجسم مشعر …انا عندي 30 سنه ومن مصر (اسماعيليه )…انا اول مره ادخل هنا واول مره اتكلم ف الموضوع ده …انا مش فاهم وخايف ونفسي اوي

أهلا بيك معانا⁦❤️⁩
أتمنى تلاقي اللي نفسك فيه واللي يريح نفسيتك ويسعدك.⁦❤️⁩⁦❤️⁩

ألغى هذا المستخدم حسابه

انا املس طولي نفس طولك ووزني 95 ياريت اتعرف بيك :heart:

This user has deleted their account

ألغى هذا المستخدم حسابه