ازاي بقضي ايامي خليني احكيلكو شويه عن حياتي

علاقات

ازيكو انا محمود 24 سنه من مصر
بعتبر نفسي bi-curious يعني انا straight بس لسه مش متاكد من ميولي نحيه الجنس التاني.

يومي ممكن يبان ممل بس انا بعتبر كل حاجه فيه مميزه انا بحب القعده في البيت اوي و مش شايف ان دي حاجه عيب خالص.

طالما طبيعه شغلي ممكن تخليه يتعمل من البيت فايه المشكله اه نسيت اقولكم :smiley: انا شغال مصمم جرافيك بعمل براندينج و لوجوهات يعني لو عندكم خلفيه عن التصميم.

بس المهم اني مش طول الوقت شغال طبعا في اوقات بقعد اقلب في السوشيال ميديا اوقات بتفرج علي مسلسلات و بتفرج كتير علي مسلسلات اجنبي زي GOT و breaking bad و دول يعني اشهر حاجه اكيد كلكلوا عارفينهم فعلشان كده قلتهم بس مؤخرا يعني حسيت اني خلصت كل المسلسلات خصيصا الي علي نتفلكس فلو حد عنده اقتراحات لمسلسلات حلوه كده و لطيفه يقلي.

انا مبحبش العلاقات السطحيه نهائي الي بيبقي فيها غرض جنسي او اي حاجه كان ليا علاقه سابقه قبل كده ببنت اتعرفنا علي بعض و اتكلمنا كتير و بعدين حصل بينا علاقه بس مش كامله اكيد كلكلو فاهمين و بعد كده مكملناش عادي زي اي اتنين مبيكملوش.

الي كان عاجبني في البنت دي طريقه تفكيرها و اتعلمت منها حاجات كتير اني ملومشي نفسي علي حاجه حاسس اني عاوز اعملها و اكيد في حاجات من الي انا بعملها ممكن تكون غلط او حرام بما اني شخص متربي تربيه متدينه بس مش عارف ابقي ملتزم في كل حاجه.

انا مش وحيد الحمدلله. يعني انا بروح ايفينتس و بتعرف علي ناس كتير بس هيا مش بالكتره, طبعا. بس ساعات الكتره ممكن توهمنا اننا كويسين او ان في ناس كتير متقبلانا او لما نزهق ممكن نكلم اي حد بدل منرخم عليهم كلهم.

انا في مصر مش لازم تعرفوا فين. بس بتنقل بين القاهره و اسكندريه.
في الايام الاخيره ابتديت اتعلم حاجه جديده و هيا اني اقدر اعيش لوحدي و اني ميكونشي ليا girlfriend مثلا انا عارف ان الموضوع ده ممكن يكون فكرته صعبه بس وده علي حسب تربيتنا الشرقيه او عادات و تقاليد او ايا كان بس انا قبل ميكون في بنت في حياتي.

لازم اكون انا مبسوط مع نفسي و بحب نفسي و متصالح معاها مش هتيجي واحده تظبطلي حياتي و ازاي حقدر اديها حب و انا مش بديه لنفسي و دي علي فكره حاجه من الحاجات الي اتعلمتها في الفتره الاخيره.

بحب الناس الopen minded و الي مش بتفكر كتير فكل حاجه بتتعمل ليه او علشان ايه و يكون ليها هدف وماشيه علشانه مش شرط نستني حد في حياتنا يحركنا او يزقنا.

انا مش عارف كتبت الكلام ده هنا ليه او علشان ايه حابب اتعرف علي ناس جديده بس انا اكتشفت لما بتكلم مع حد معرفهوش بطريقه متخفيه كده بتديني اريحيه و بتخليني محوشي بمعني اصح فدي حاجه كويسه و اناحابب اعمل صداقات مع ولد او بنت مش فارقه بس تبقي ناس متصالحه مع نفسها فعلا

ألغى هذا المستخدم حسابه