وانا في عز حالة اليأس و الاحباط

صحة
شخصي

سلام عليكم
انا سالي و انا الجندر فلويد اللي هنا :joy: و مش عارف اذا كنت الوحيدة اللي هنا ولا لأ
المهم … انا كنت تقريبا حدخل في علاقة مع حد هنا بس هو او هي حذفت الاكونت بتاعها … علي ما يبدو ان المسافة اللي بيننا و الخوف دمرو العلاقة
كنت بفكر اعمل اكونت علي تندر او عارفين مواقع المواعدة للمثليات … ما حعمل ايه ؟ الوحيد اللي استريحت معاه علاقتي باظت بيه و ده حرفيا كان الوحييييييييييييييد
المهم ملقتش اللي بدور عليه علي تندر و حتي الموقع اللي كنت بسجل فيه بتاع المثليات لسبب ما مقبلش تسجيلي و كنت قاعدة بجد محبط جدا لقيت فجأة اللي بتراسلني علي الفيس و تقريبا بتلمح علي انها مثلية و انا الخوف جوايا ملاني لحد محاسة ان صدري مش قادر يحتوي الالم جوايا من الخوف … انا اصلا جبااااااااااان جدا في العلاقات المثلية و خاصة ان جسمي بينتمي للبنات يعني لو حد اكتشف حاجة مش عارفة حيعملو فيا ايه و كل الافكار دي بتيجي في دماغي … احطها علي جمب و اتوكل علي الله ولا ايه ؟؟؟ ولا الفيس مش امان ؟؟؟

خدي احتياطاتك الاول الفيس و العلاقات الالكترونية كلها مش امان

This user has deleted their account

اهلا اهلا ازيك مشفتكش من زماان يا سمسم :heart::heart:

خليكي حذرة لأن معظم اللي عالفيس بوك بيكونوا كذابين

ألغى هذا المستخدم حسابه

شكرا علي مشاركتك
بس انا صوتي مع الاصدقاء اللي بيحذرو من الفيسبوك
صدقيني الفيسبوك كان سبب تدمير حياتي الاجتماعيه ياريت ما تثقيش في اي حد عالسوشيال ميديا نهائي لان الامر بيقلب لابتزاز ومطاردة الكترونية
واتمني انك تلاقي الشخص المناسب او البنت المناسبة بالاخر

حرصي جدا…

ألغى هذا المستخدم حسابه

This user has deleted their account

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

اؤيدك فعلا فالنقطه دى

فكك من الفيس وخلي الكلام في اطار عادي جدا وبلاش تروح في الكلام لسكة المثلية لحد ما تشوف الشخص دا مين ووضعه ايه وفي مجال تتقابلوا ولا لا لان الفيس مش مريح خالص :heart:

بالضبط كدا وزى ما ناس كتير قالت بلاش تفتح كلام على الفيس بوك لحد ما تتاكد من الى قدامك

كلامك مظبوط يا صاصا الفيس بوك فى اشتغالات كتير و ناس مش بتدور الا على نفسها وبس

الفيس فيه هري كتير وناس مش سالكة هنا اللي منك بيكلمك